Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sikrer jeg at jeg ikke bliver snydt med shipping prisen?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har 20 cardigans (trøjer) jeg skal have bestilt fra Kina. Sælgeren skriver i faktura at det vil koste 198,90 USD.

Kan det her virkelig passe? Jeg forestiller mig at 20 cardigans måske er i to kasser, som måske ikke vejer mere end 2-3 kilo hver.

Er der nogen der har meget erfaring med shipping? Jeg tænker bare, hvordan kan jeg vide om det er en rigtig pris med sikkerhed? 

Hvis det her lyder helt vanvittigt eller det lyder meget normalt må I meget gerne sige til. 

Jeg har fx set en noget ældre tråd her: http://www.amino.dk/forums/t/209870.aspx

Der er en person som er fortaler for DHL, (som jeg faktisk fik min sample varer igennem). Men han skriver at han betaler 150 dollars for en pakke 20-25 kg.
Så hvordan kan det være at min sælger spørger mig om 198,90 dollars????




Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du glemmer at prisen på pakker afhænger af både vægt og volumen af pakken, derfor kan en let pakke godt koste mange penge hvis volumen er stor.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du køber ting hjem fra Kina og de skriver "Free Shipping" er det ofte fordi de sender det som en gave. Dette tager selvfølgelig også lang tid, 20-90 dage.

200$ lyder ikke sindsygt hvis de kommer frem indenfor kort tid, men ellers vil jeg sige at det er dyrt.

Hvordan vil du få det sendt på anden måde end gennem sælger...?

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og tak fordi du gad at svare. Ja men hvor meget kan 20 cardigans fylde? Altså vil bare vide, at denne her pris i forhold til at man "20 cardigans" noget der virker helt absurd eller virker det normalt? Vil bare gerne høre fra nogen der har noget mere erfaring eller mere viden på området....

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke free shipping. Jeg får det fra en fabrik. Jeg har egentligt ikke noget imod at vente 30 dage, det behøves ikke at komme frem på 5 dages tid som DHL kan gøre det. 

Men vil bare gerne have et tracking nr. så jeg ved hvor pakken er henne, så det med China Air Post føler jeg mig ikke hel tryg ved.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har erfaring med EMS? Fungerer det godt? 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

ame:

Det er ikke free shipping. Jeg får det fra en fabrik. Jeg har egentligt ikke noget imod at vente 30 dage, det behøves ikke at komme frem på 5 dages tid som DHL kan gøre det. 

Men vil bare gerne have et tracking nr. så jeg ved hvor pakken er henne, så det med China Air Post føler jeg mig ikke hel tryg ved.

Hej Ame,

Du svaret ikke helt på spørgsmålet...

Hvor lang tids levering er der for de 200$? Hvis den er kort så er det ikke dyrt.

Hvis du ønskter alternativer, så tag fat i leverandøren og hør om mulighederne...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ame:
Ja men hvor meget kan 20 cardigans fylde? Altså vil bare vide, at denne her pris i forhold til at man "20 cardigans"

 Det er jo som sagt umuligt at svare på uden at kende både vægt og volumen af pakkerne. Spørg din leverandør om vægt og volumen af dine pakker. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg regner med at det er noget 5-dages tid eller lignende da det er DHL Express. 

Ja måske burde jeg at spørge ham om alternativer..... 


Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:
Free Shipping" er det ofte fordi de sender det som en gave. Dette tager selvfølgelig også lang tid, 20-90 dage.

 Free shipping har intet at gøre med at varen sendes som gave. At de sender som gave er fordi de så tror at varen slipper igennem tolden uden at blive indfortoldet.

Sender den kinesike leverandør via post, vil man i Danmark skulle betale for post Danmarks toldbehandling af pakken gebret er (vist nok)  165 kr. 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)