Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor/partner søges til køb af attraktivt hotel

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ditte,

Jeg formoder du vælter dig i investorhenvendelser, når du besvarer så arrogant!

Drengene forsøger godmodigt kun at forklare dig, at du skal gøre dig mere attraktiv for succes - hvilket du slet ikke forstår.

Ingen vil spilde deres tid unødigt, derfor skal DU fremkomme med de attraktive informationer. Henvis fra start - at du har styr på tingene! Andet er useriøst!

Husk i øvrigt på, at du ikke aner hvem der gemmer sig bag profilerne herinde! Herunder har jeg personlig investeret penge i en virksomhed, hvor det startede med et seriøst opslag.

Held og lykke!




Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

DMulvad:

Kære Trusted Partner.

Tak, det har jeg sørme styr på.

Jeg undres over, at I retter henvendelse omkring noget, mit indlæg ikke lægger op til.

Det virker på mig irrellevant, hvis der ikke er et ønske om, at investere - som jeg efterspørger.

For folk som ikke har en egentlig interesse i det, er det vel unødvendigt, at bruge tid på, at kommentere. Medmindre man ikke har andet at bruge tiden på.

Ditte M. Christensen. 

Ditte det er folk som dig som spilder ALLE her på amino's tid.

Hvis du søger en investor, så brug AMINO Kapital, du skriver at du søger en investor på et åbent forum. Du er måske ikke Amino Plus? Eller ønsker du bare ikke betale de små kroner det koster at lægge en Kapital forsørgelse op? Du virker direkte useriøs.

Jeg undskyller hvis jeg virke negativ, jeg ser bare så mange useriøse opslag her på siden og vil hjælpe med at holde det så minimalt så muligt.

Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser ikke noget fornuftigt eller konstruktivt ved de foregående svar på min oprindelige tråd

Jeg har allerede fået henvendelser privat herinde, så de investorer der har en interesse i projektet, skal nu nok rette henvendelse.

Igen, så spilder jeg vel kun din tid, hvis du vælger at bruge den på, at lave svar på mit indlæg - som jo egentlig ikke vedkommer dig, hvis ikke du har en reel interesse i, at investere. 

Jeg håber de fremtidige indlæg vil være konkrete i forhold til mit oprindelige indlæg, da jeg synes dette virker en ligegyldigt at bruge, i hvert fald min, tid på.

Ditte M. Christensen.

Tilmeldt 2. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Dear Sir

I am a private investor from France looking for new investment opportunities. I would like to speak to you concerning your project if you don't mind.

Best Regards

Daniel Engelstein


Engelstein.invest@yahoo.com

Tel:0033 754254617

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)