Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til igangsættelse

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er færdig student til sommer. Jeg bor nord for Aalborg, men skal flytte til Kolding grundet uddannelse. Jeg vil starte min egen virksomhed indenfor sundhed og motion. Jeg skal have fundet en samarbejdspartner som kan være den personlige træner for kunderne, og jeg skal styre selve forretningen. Mit prolem er bare, at jeg flytter til sommer, så jeg føler ikke, at jeg kan komme videre lige nu.

Mit spørgsmål er: "Hvad kan jeg gøre nu og her for at komme i gang og ikke først, når jeg er flyttet til Kolding".
Venlig hilsen
Frederik Rohde
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

Vil du køre forretningen i Kolding, så skulle du nok tage en tur derned, og besøge nogle fitnesscentre, og evt. hænge nogle opslag op, hvor du søger personlige trænere, som vil lave et samarbejde med dig.

Men du skriver at du søger én person. Mener du at én træner, kan tjene nok penge ind, til både ham og dig..? Tror du ikke du skal have flere at samarbejde med?

En personlig træner, har vel selv et netværk de arbejder med, så du skal nok ud og finde en som er helt ny på området!?

Held og lukke med projektet.

Dbh
Michael Haahr

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tak for dit hurtige svar.

Jeg vil gerne have 3-5 personlige trænere og kostvejledere (en blanding). Jeg tænkte, at de skulle være en slags freelancer, hvor de fik en bestemt procentdel af deres arbejdet. Hvad er dine tanker omkring det?

Men du har ret i, at mange personlige trænere og kostvejledere allerede har et netværk. Bare for at være sikker. Er det korrekt, at du forslår, at jeg tager kontakt til en/flere nyuddannet personer?

Venlig hilsen

Frederik Rohde

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal jo både have opbygget et kundenetværk og så freelancer netværk. Du kan ikke starte med 0 kunder og så knytte freelancere til dig. Der er næppe mange der vil lave aftale om at betjene dine kunder - hvis ikke det betyder ganske mange opgaver er sikret. 

Overvej derfor først hvordan du får knyttet en kundemasse til dig, og om du i det hele taget kan beskæftige sådan 3-5 personlige trænere, så de har "nok" at lave. Du kan godt finde nogen der laver andet ved siden af, men ofte må de slet ikke arbejde for flere - eller vil ikke - da det er i konkurence med det de laver idag. 

Det er så også et spørgsmål om hvilken type freelancere. Er det folk med CVR så vil de ha klare krav til aftale og se på det som en vis konkurrence. Er det CPR folk, så vil du skulle have overvejelser om, at de så nok skal på lønningsliste - da de næppe i dit regi f.eks. løber en økonomisk risiko. 

Du står for kunden og betaling og de kommer bare og udfører arbejdet måske, og så er de nok lønmodtagere.

Der er meget du skal ha på plads her - men start med - hvordan får jeg kunde underlag det nye sted jeg skal bo

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik 
Det lyder som en god ide! 

Hvis du ønsker at tage kontakt til personlig trænere kan jeg anbefalde Mattis Beudeker. Han blev uddannet for et år siden. 
Du kan finde ham på facebook bl.a. 
Han er super dygtig og laver både sessions, kostplaner, træningsprogrammer osv. 
Han vil også kunne henvise dig til andre personlig trænere hvis det skulle være nødvendigt. 
Centeret ligger på Vesterbrogade i København, hvis dine kunder skulle ønske personlig træning :-) 

Mvh Josephine  

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josephine

Rigtig mange tak for dit svar. Jeg vil prøve at kontakte Mattis Beudeker.

Venlig hilsen

Frederik Rohde

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Mange tak for dit svar

Jeg har lige et spørgsmål. Hvordan opbygger jeg et kunde underlag, når jeg ingen virksomhed har? Altså jeg har ingen service eller andet, jeg kan tilbyde kunderne, men kun informere dem om noget, der kommer på et senere tidspunkt. Har du nogen konkrete råd eller eksempler på, hvad jeg kan gøre i denne situation.

Venlig hilsen

Frederik Rohde 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej du er nødt til at skabe et grundlag for at finde kunder - en hjemmeside- facebook - en butik - et eller andet - for den sags skyld stå med flyers på gaden . ET eller andet som kan sikre at kunderne er klar over du er dig og kan begynde en tilmelding¨- som du så i første hånd skal klare selv og så tage ansatte ind på når tiden er moden

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret.

Venlig hilsen

Frederik Rohde

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)