Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til igangsættelse

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er færdig student til sommer. Jeg bor nord for Aalborg, men skal flytte til Kolding grundet uddannelse. Jeg vil starte min egen virksomhed indenfor sundhed og motion. Jeg skal have fundet en samarbejdspartner som kan være den personlige træner for kunderne, og jeg skal styre selve forretningen. Mit prolem er bare, at jeg flytter til sommer, så jeg føler ikke, at jeg kan komme videre lige nu.

Mit spørgsmål er: "Hvad kan jeg gøre nu og her for at komme i gang og ikke først, når jeg er flyttet til Kolding".
Venlig hilsen
Frederik Rohde
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

Vil du køre forretningen i Kolding, så skulle du nok tage en tur derned, og besøge nogle fitnesscentre, og evt. hænge nogle opslag op, hvor du søger personlige trænere, som vil lave et samarbejde med dig.

Men du skriver at du søger én person. Mener du at én træner, kan tjene nok penge ind, til både ham og dig..? Tror du ikke du skal have flere at samarbejde med?

En personlig træner, har vel selv et netværk de arbejder med, så du skal nok ud og finde en som er helt ny på området!?

Held og lukke med projektet.

Dbh
Michael Haahr

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Sep 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tak for dit hurtige svar.

Jeg vil gerne have 3-5 personlige trænere og kostvejledere (en blanding). Jeg tænkte, at de skulle være en slags freelancer, hvor de fik en bestemt procentdel af deres arbejdet. Hvad er dine tanker omkring det?