Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste sted at få jakkesæt syet og exporteret til danmark fra?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey folkens, jeg kunne godt tænke mig at tage et kig på mode-industrien med et klassisk blik. Det vil sige at jeg kunne godt tænke mig at finde ud af, hvor er det bedst at få syet et jakkesæt til en god pris OG god kvalitet, men også hvor det giver mening at få det importeret til danmark fra?

Jeg har nogle tanker i hovedet, så kunne være super lækkert hvis man kan komme med præg på designs, stof, farve, tråd osv. Derudover må det meget gerne være i CM som vi kender det her i Danmark, da jeg ikke vil bruge tid på at omdanne mål til andre type længder (hvis det kan ungås).

Jeg glæder mig til at hører fra jer og hvad i kan gøre for mig.

Med venlig hilsen,

Alex Westergaard

P.S. Føl jer velkommen til at kontakte mig på aw.freelancer@gmail.com, men lad venligst være at tilføje mig til jeres nyhedbreve osv.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså starte et tøjfirma? Noget af det sværeste du kan starte, men har du passionen og gåpåmod, så gør det, men det er meget hårdt arbejde.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kina, Taiwan eller Thailand er alle steder, hvor du kan finde producenter af konfektions jakkesæt til overkommelige priser...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg frygter lidt asien da jeg ikke ved om de er godkendte til europas standarder, så som farve, holdbarhed osv.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex Westergaard:

Jeg frygter lidt asien da jeg ikke ved om de er godkendte til europas standarder, så som farve, holdbarhed osv.

Det er udelukkede dig som importør der er ansvarlig for at overholde alle glædende regler. Det vil være meget vanskeligt eller umuligt at komme efter en Asiatisk producent.
 
Snakker vi kvalitet er de bedste metervare er de typisk engelske eller italienske væverier.  Mht. produktion så prøv I EU lande som Portugal, eller de baltiske lande. alternativt Tyrkiet
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)