Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis organisationsanalyse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skriver på baggrund af at vi på Ha Almen studiet har fået til opgave at finde en organisation/virksomhed, som er interesseret i at deltage i et projekt i faget Organisationsanalyse. Formålet med projektet er at udvikle de studerendes evne til selvstændigt at kombinere forskellige former for viden, som de har erhvervet sig gennem studiet. Derfor bliver de studerende bedt om at formulere en organisatorisk problemstilling samt at analysere den i praksis i en virksomhed.

I forbindelse med projektarbejdet udarbejder de studerende en rapport, som vil blive sendt til Dem, hvis De ønsker det. Nu og da har virksomhederne betinget sig, at der kunne garanteres anonymitet. Nogle virksom­heder har været til­fredse, såfremt virksom­heden er nævnt under opdigtet navn. Andre har krævet, at rapporterne ikke er tilgængeligt for of­fentlig­heden.

Er der nogle herinde fra amino, som ejer virksomhed eller arbejder i en, som kunne tænke sig at få udarbejdet en organisationsanalyse? Så må i meget gerne sende mig en besked :)

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej hacbs,

Jeg tror ikke det er synderligt relevant for min mini-virksomhed, der mildest talt er præget af voldsom diktatur, hvilket ikke tåler nogen analyse overhovedet. Men tror bestemt der er andre der vil finde det interessant. Måske i skulle skrive hvad organisationsanalysen indebærer rent praktisk, så de pågældende virksomhedsejere ved hvor meget de skal involvere sig og stille til rådighed.

Held og lykke.

Mvh. Mathias

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)