Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af www.trendygear.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi er 3 drenge, som har iværksætter drømmen i maven. November sidste år tog vi skridtet og lancerede vores webshop.

Da vi ikke har haft en konkret plan fra starten, har vi taget sejre og nederlag, som de er kommet - og vi synes selv, at det har været en lærerig proces. 

Kort om Trendygear.dk;

Trendygear.dk er en webshop, hvor vi gerne vil komme først med det nyeste og fedeste gear/gadgets. 

Vi er kommet til det punkt, hvor vi simpelthen ser os blinde på vores egen hjemmeside, så vi ville utroligt gerne have noget kontruktivt kritik af vores webshop. 

www.trendygear.dk

Lige pt. er vi i gang med at finde nye produkter til sortimentet samt optimere hjemmesiden, derfor ville det være skide fedt med andre øjne. 

De bedste hilsner 

Alexander

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Altid godt med friske øjne!

1. Fjern teksten "OBS - Tjek vores handelsbetingelser for en sikkerhedsskyld." - det foranlediger en til at tro, at hvis man ikke tjekker dem, så får man et ordentligt rap over fingrene.

2. Flere produkter, flere menupunkter, mere information og helst ingen sprogfejl. Så som "Os hos Trendygear, ønsker at give dig en købsoplevelser udover det sædvanlige. Vi sætter forventningerne højt og skruer helt op for servicen.". Købsoplevelse i ental. I sætter forventningerne højt? - I forventer vel bare salg, som en butik gør. Prøv mere at understreg, at jeres service netop er i top, og at man f.eks. altid kan ringe hvis man har spørgsmål til et givent produkt. Jeg kommer aldrig til at købe produkter hos et sted hvor der er sproglige fejl eller tastefejl i deres tekst, og især ikke hvis der ikke engang er særlig meget tekst, for så er fejlraten sgu høj.

3. Tilføj elementer der styrker kundens fornemmelse af tryghed, tjek de store etablerede webshops.

Jeg håber I kan bruge min kritik.

Held og lykke :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

Tusinde tak for god konstruktiv feedback, det vil vi kigge på! YesSmile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander 

Generelt en rigtig fin og moderne webshopløsning som i har fået banket på benene :) 

Jeg synes i bør gøre op med jeres konservative menustruktur. Menupunktet "produkter" sig INTET omkring hvad i konkret sælger. Lav alle menupunkterne under "Produkter" om til menupunkter i hovedmenuen. Så kan folk se hvad I tilbyder fra start af = Større chance for konvertering

Når man tilgår undersiderne, kategorierne eller et produkt er layoutet meget hvidt. Overvej at læg en nuanceret grå som baggrund, eller lav en anden farve i headeren. Der mangler lidt substans i designet efter min smag. 

Held og lykke med optimeringerne! 

Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Tak for feedback. Det er skrevet ned.Smile

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

"Garanteret 24/7 support

Hos Trendygear.dk har webshoppen selvfølgelig døgnåbent. Men vores support og kundeservice holder heller aldrig lukket. Så du har mulighed for at kontakte os, om problemer med din ordre, eller dit produkt når som helst."

Så hvis jeg ringer eller mailer kl. 2 om natten, får jeg naturligvis svar prompte?

Hvis ikke det er tilfældet, bør du nok lige overveje at ændre det der "løfte".

Engelsk brugermanual til Ballance Wheel? 

Jeg er ret sikker på at der som minimum skal være en brugermanual på skandinavisk når du sælger til danske forbrugere.

Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for god feedback.

24/7 support er en del af vores service. Så ja du kan ringe klokken 02 om natten. 

Ifht. den engelske brugermanual. Sådan som vi har forstået det, skal vi bare oplyse at manualen er på engelsk inden køb. Hvis du har en kilde som støtter op om det du siger, så vil jeg gerne læse den. SmileYes 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Daar:

24/7 support er en del af vores service. Så ja du kan ringe klokken 02 om natten. 

At ville yde det ekstraordinære er hovedsageligt et udtryk for god vilje og dedikation, men i mine øjne er det at anføre at man holder døgnåbent meget uprofessionelt. Det har den fuldstændige modsatte effekt end det tilsigtede. Kunder vil gerne have vished om, at når man ringer for support, så er modtageren klar til at yde sit bedste. Fyldestgørende support kan ikke leveres kl. 02 om natten, måske hos et service center i city of london med 100+ ansatte og nattevagt planer, men ellers ikke. Hav realistiske åbningstider, hvor I faktisk kan leve op til det skrevne.

Fra Søborg
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Ift. brugsmanualer, så fandt jeg dette på forbrugerombudsmandens website, men ved ikke om det stadig er gældende :)

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Sager-og-praksis/Praksis/Markedsfoeringsloven-i-praksis/brugervejledninger

Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Apr 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Noteret! 

Tusinde tak! 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)