Hej Amino. Vi er 3 drenge, som har iværksætter drømmen i maven. November sidste år tog vi skridtet og lancerede vores webshop. Da vi ikke har haft en konkret plan fra starten, har vi taget sejre og nederlag, som de er kommet - og vi synes selv, at det har været en lærerig proces. Kort om Trendygear.dk; Trendygear.dk er en webshop, hvor vi gerne vil komme først med det nyeste og fedeste gear/gadgets. Vi er kommet til det punkt, hvor vi simpelthen ser os blinde på vores egen hjemmeside, så vi ville utroligt gerne have noget kontruktivt kritik af vores webshop. Lige pt. er vi i gang med at finde nye produkter til sortimentet samt optimere hjemmesiden, derfor ville det være skide fedt med andre øjne. De bedste hilsner Alexander |
Hej Alexander,
Altid godt med friske øjne!
1. Fjern teksten "OBS - Tjek vores handelsbetingelser for en sikkerhedsskyld." - det foranlediger en til at tro, at hvis man ikke tjekker dem, så får man et ordentligt rap over fingrene.
2. Flere produkter, flere menupunkter, mere information og helst ingen sprogfejl. Så som "Os hos Trendygear, ønsker at give dig en købsoplevelser udover det sædvanlige. Vi sætter forventningerne højt og skruer helt op for servicen.". Købsoplevelse i ental. I sætter forventningerne højt? - I forventer vel bare salg, som en butik gør. Prøv mere at understreg, at jeres service netop er i top, og at man f.eks. altid kan ringe hvis man har spørgsmål til et givent produkt. Jeg kommer aldrig til at købe produkter hos et sted hvor der er sproglige fejl eller tastefejl i deres tekst, og især ikke hvis der ikke engang er særlig meget tekst, for så er fejlraten sgu høj.
3. Tilføj elementer der styrker kundens fornemmelse af tryghed, tjek de store etablerede webshops.
Jeg håber I kan bruge min kritik.
Held og lykke :)