Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

er der nogle der nogle der kan fortælle mig prisen på udvikling af hjemmesider som:

håndværker.dk

trustpilot.dk

minmave.dk

trendsales.dk

jeg er nysgerrig hvad sider i den størrelse koster. Da det ikke er en opgave jeg står og skal have lavet syntes jeg ikke indlægget høre til i freelance. Nogle kloge it folk der har et bud?

Mvh.

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Priser er ikke så nemt at sådan fastsætte, da det kommer lidt mere ang hele opgave, Desigen, Programmering også hvad tyde kode det skal kodes i..

Men alle dem her høre til i den lave enden, under 50k. uden at kun sige det 100%

Tilmeldt 30. Jan 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sommerfyr.

der undre mig da de alle har mange mange undersider, rating systemer, nogle debat forums som dette osv.

hvilken sider vil du vurderer i 90-100K klassen?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sommerfyr:
Men alle dem her høre til i den lave enden, under 50k. uden at kun sige det 100%

Jeg tror at du mangler et 0....Vi er nok oppe i en 500k på dem....

Tænk på: Designere, Programmører (nok 2-3 stykker) samt projektleder. På en måned ryger der så gerne en 130.000 bare i løn og hvis der bruges 6 måneder på at lave sådan et site - ja så kan du selv regne prisen ud.

Tilmeldt 30. Jan 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Av av av...

Fra Harboøre
Tilmeldt 7. Feb 16
Indlæg ialt: 18
Fra  BilboDesigns Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan lave de vigtigste ting på TrustPilot for omkring 150.000-180.000 kroner eksklusiv moms.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

De fire sider du nævner kan du ikke sammenligne pris/udviklingstid på

Uden at forklejne nogle af dem , så har håndværker.dk f.eks ikke lige så mange udviklingstimer som trendsales og trustpilot 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg sagde tidlige så er det ikke nemt at fast sætte ude at man kender lidt mere til hvad der skal laves.

så er det meget svært at pris sætte, da man skal vide lidt mere om hvad der skal laves og ikke skal laves. men jeg ved også at

trustpilot.dk har meget bag ved. men i bund og grund ikke er så indviklet at lave også derfor der er komme en del kopi sider af trustpilot

som tit er lave på et par dag af en. og ja de kan ikke helt det sammen i funktion.. 

Lidt af det som kommer ind i billedt.

Desigen,Programmør løn får du det lave i Danmark / udlandet. 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Morten

Som du sikkert kan se allerede nu, så er det svært at sige hvad det koster at udvikle en hjemmeside, og det hænger nok meget sammen med hvilken process/scope der tænkes ind i de her projekter.

Når du tager en hjemmeside løsning som ovenstående, så er der for mange af dem vedkommende tale om en "on-going" proces, ting testes af, nye features implementeres, design justeres løbende for at øge konverteringen osv osv - dette kan man bruge megen energi på, eller knap så megen det er lidt op til ambitionsniveau/proces, osv.

Den måde jeg anbefaler at man griber sådan et projekt an på, er at man altid starter med en MVP = "Minimum viable produkt" - dvs den mindste løsning der stadig giver værdi, derefter lader man den så udvikle sig derfra - sådan en burde du kunne få i luften for 50K, men det er ikke der du ønsker at ende.

Når denne er i luften vil der så være en del åbentlyse ting der skal rettes, det koster, der skal testes på konvertering osv og der er flere ting der skal rettes, der skal nye funktioner på osv - alt dette koster, hvor meget det ender med er svært at sige - og får man succes så bliver i nok aldrig færdige med at udvikle på jeres løsning - men så er indtjeningen der nok også, så nu bør det jo heller ikke være et problem.

//Morten

Tilmeldt 30. Jan 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

du ramte meget godt. Fik en snak med nogle folk i dag. 30.000 og her efter selvfølgelig en løbende udvikling som nok aldrig bliver færdig.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)