Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Ads - hvor placeres de?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg arbejder pt. med facebookannoncering, og ønsker derfor at høre hvad folk har bedst erfaring med i forhold til placeringen. Jeg oplever selv, at klikprisen bliver betydeligt lavere ved mobilvisning, men hvad har folk erfaringer med virker bedst?

- Mobilvisning nyheder?

- Instagram?

- Højre kolonne computer?

- Nyheder på computer?

Jeg kan selv se, at klikprisen oplever en stigning på +/- 50 % når det er over computer og ikke mobil - hvad er bedst, og hvorfor? Alle tips tages i mod med kyshånd!

Venlige hilsener herfra :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Igennem tiden har jeg også forsøgt mig med lidt facebook ads, dog uden nogen nævneværdige resultater. Jeg har dog umiddelbart også oplevet bedst resultater ved mobilvisning, idet jeg tror at folk ved brug af mobil ofte befinder sig i situationer hvor de keder sig tilstrækkeligt til at klikke på reklamer. Kan være jeg tager fejl.

Ved mit nuværende firma vil jeg dog aldrig kunne drømme om særskilt at rette min markedsføring mod mobiler, idet det produkt jeg sælger lige nu, som regel er et folk leder efter når de skal være grundige - og derfor sidder ved deres computer. Men mon ikke der er en facebook ad haj, der ved en masse? ;)

Har du forsøgt med Google AdWords?

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på din målgruppe :-)

Men du har brug for at splitteste, og få noget data ind, for at vide hvor største delen af dit annoncebudget skal ligges.

Jeg har eksempelvis en Ejendomsmægler, hvor vi leverer fleste (og billigst) leads via right-hands ads. Andre, er på mobilen!

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad virker bedst? Det kommer an på hvad du vil opnå Smile

Du skriver at klikprisen stiger når du annoncerer i feeds - med hvad med prisen per konvertering (igen hvad vil du opnå - er det fb likes, mailsign-ups, salg eller noget andet).

Som tommelfingerregel: Hvis du blot vil høste fb likes så er fb annoncering mod mobil er godt foreslag. Hvis du vil sælge så er feed mod pc det bedste og hvis du vil køre en fb remarketing så er right handside annoncering det som fungerer bedst. Instagram kan være godt for at bygge social proof, men det er sjældent en god salgskanal.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)