Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dyr Dyr Dyr finansiering af opstart, men hvad koster livs kvalitet i 3 år ? 259.000 i renter er det et problem ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 42
Fra  Rock N Risotto Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

lad først og fremmest være med at se mig som u klog :-)

men jeg skal skaffe 80.000 til e udbetalng til en food truck,, jeg har pt indtil nu været på sygedagpenge da jeg har været godt og grundigt nede i stress grebet.. 

me men men jeg er  ovenpå og har lovet mig selv ikke at sku arbejde for andre end mig selv, jeg er uddannet kok, og  dygtig til mine ting.... 

men nu er der ikke noget hjælp at hente i banen, og jeg har på fornemmelsen at når man er registreet som  enkeltmands er der ikke så lang line på ekspress lån...  nu har jeg fundet ud af jeg kan købe iphones og sælge dem på den blå avis og så æde abbonementerne selv, hvilket med 24 tlf til 3500 stykket og et abb mellem 3-500 koster 259.000 i abbonementer,,, men hvad er alternativet ? det skal være inden for lovens rammer. jeg vil bare gerne i gang, dumme penge eller ej.

håber i har fifa tips og tricks, i ved godt hvorfor det her forum oseksistere, fordi vi heller ikk gider nogen chef. :-)

de aller bedste hilsner Henrik og Rok N Risotto.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Henrik

Jeg er ked af at sige det, men med dit forslag om at købe iphones med abonnement for at videsælge dem uden abonnement for at finansiere virksomhedsopstart, så lyder du som en person, som har brug for en chef. Det lyder som vejen til at sikre dig en placering i RKI og gæld for evigt og måske endda en plet på dit straffeattest.