Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man vælge den sikre; info@domæne.dk eller?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Hej Per,

Jeg stod med samme overvejelser, men endte til sidst med at vælge kontakt@ som jeg fandt en anelse mere personlig og vedkommende end info@, som jeg synes er lidt kønsløs.

Men såfremt det er en virksomhed, der også kan tænkes at trække internationale kunder vil det selvfølgelig være fornuftigt at holde den til info@.



God idé. Tror også jeg går med kontakt.
Og med udlandet tror jeg de forstår det. Eller ihvertfald "Contact with k's" eller noget i den stil.
Det ihvertfald mere spændene end den der info-mail :)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da lige tilføje, at du kan have de såkaldte aliasser, så uanset om der skrives info@, salg@, sales@, service@ (som jeg bruger) osv., så kommer mailen ind i den samme postkasse. Nogle steder kan du have *-alias, så alt, der ikke findes blandt andre brugere, bliver sendt til samme adresse. På hjemmesider og andre steder kan du så skrive det, du har lyst til. Det er kun, når du selv mailer, at adressen er nødt til at være den samme. info@ har den ulempe at spammere nemt kommer til den, netop fordi den er oplagt. debeo@debeo.dk synes jeg dog har lidt dobbeltaffekt - så hellere mail@ ... Men jo, prøv evt. noget nyt, f.eks. hi@debeo.dk :-)

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvlken type virksomhed du driver. 

En traditionel virksomhed, der vil jeg bruge info@

- Også fordi mange "gætter" sig til det. 

Derudover vil jeg sætte post@, kontakt@, mail@ op som alias der bare forwarder mailsne videre. 

Driver du en mere "sjov" / "uformel" virksomhed hvor man tager alt med et smil - og er en lidt kreativ virksomhed, så vil jeg ikke være bange for at bruge hej@

Dog stadig med alias fra de andre, bare for at være sikker på man ikke misser en mail. 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:

Jeg vil da lige tilføje, at du kan have de såkaldte aliasser, så uanset om der skrives info@, salg@, sales@, service@ (som jeg bruger) osv., så kommer mailen ind i den samme postkasse. Nogle steder kan du have *-alias, så alt, der ikke findes blandt andre brugere, bliver sendt til samme adresse. På hjemmesider og andre steder kan du så skrive det, du har lyst til. Det er kun, når du selv mailer, at adressen er nødt til at være den samme. info@ har den ulempe at spammere nemt kommer til den, netop fordi den er oplagt. debeo@debeo.dk synes jeg dog har lidt dobbeltaffekt - så hellere mail@ ... Men jo, prøv evt. noget nyt, f.eks. hi@debeo.dk :-)



God pointe!

Jeg tror at det bliver kontakt@debeo.dk - Og derfra så kan jeg lave sådan en ubetinget viderestilling til min "personlige" mail (intial-mail).

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også "kontakt@" i mit firma, så det bakker jeg dig også op i. Virker fint. Smile

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)