Hvor blev jeg glad da jeg så din website!! ENDELIG et stykke god kommunikation! (omend ikke helt perfekt) billedet på forsiden af bygge-gutten ovenpå et tag er en visuel definition af jeres biks, overskriften "nyt tegltag for private på sjælland" definerer eksistens og grænser skriftligt, og punktopstillingen nedenunder definerer hvad "de der tager tilbuddet op" får ud af det: deres fordele og/eller behandling. Nedenunder er der tre indgange til de 3 vigtigste spørgsmål som enhver kunde har: , hvad koster det, hvordan vil det se ud når det er færdigt og hvad sker der når jeg bestiller et tag, hvordan arbejder der og hvordan vil firmaet behandle mig som kunde? Dét er stærk kommunikation! Det store forslag fra mig vil være at billedet "rødt tag med dantegl" bliver til et slideshow af 5-15 forskellige tag: måske af hele huse, måske at close-up-fotos af detaljerne i taget/teglene. Det lille forslag fra mig vil være undgå (den tilstedeværende) fagidioti og bliv mere modtagerorienterede: HVIS du vil bibeholde teksterne som de er, da opdel dem i afsnit. først det poetiske afsnit, derefter det let tekniske, og derefter det meget tekniske, og tilsidst det faktuelle. (som pris og links) I det store og hele, tillykke med et RIGTIG godt komunikationsprodukt. MIkkel |
Hej Mikkel
Mange tak for de pæne ord - og ikke mindst dine forslag.
migduvednok:1) emnemæssigt hører farvesimulatoren sammen med "vælg tegltag". Kan de linkes tættere sammen?
Jeg kan godt se logikken (nu!). Det er gjort nu, jeg har flyttet farvesimulatoren ind som et underpunkt til "vælg tegltag".
migduvednok:Lad udseende på teglstenene fylde visuelt mere. (og i bedre kvalitet).
Jeg har tænkt mig, at man skal kunne klikke på alle billederne og så få dem vist i stor størrelse i et pop up vindue. Det laver jeg i næste uge - vil det være tilstrækkeligt?
Jeg kigger teksterne igennem med et kritisk øje! Endnu engang tak for hjælpen.
Venlig hilsen
Rolf Pedersen