Jeg tror ikke, det var ment som et forsøg på at skabe en "like-maskine". Det skulle mere være et netværk for erfaringsudveksling ift. synlighed (give bud på at lave bedre opslag mv. samt feedback til medlemmernes facebookside). |
Gita Street:Fint nok at "like" hinandens sider, men når det bare er for en gensidig vennetjeneste, tror jeg næppe det kommer til at batte.
Tværtimod kan det i ekstremerne gøre det modsatte.
Et stort antal følgere, der ikke gider at "like" eller generelt interagere med det man deler ser jo mærkeligt ud.
Derfor indførte Facebook på et tidspunkt det, der bliver kaldt "reach".
Det går kort og godt ud på at hvis folk ikke "liker" eller interagerer med ens posteringer - ja, så stopper de med at vise posteringerne til folk.
Jeg tror såmænd ikke jeres idé skader - ligesom det ville gøre hvis I kunne finde et større antal fake likes på Fiverr.
Men det batter heller ikke :-)
Måske har jeg misforstået noget, men øges rækkevidden på facebook ikke via interaktion. Dvs at interagerer ingen med dit opslag, så når du kun en mindre rækkevidde, mens interaktion øger denne rækkevidde.
Jeg tror ikke at formålet var kun at like siderne, men at interagere med opslag