Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underlig mail fra meebox. Hvad betyder det?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:
Ib, jeg har givet dit indlæg 1stj, for det er ikke i orden. Du udtaler dig om ting, som du basalt set ikke ved noget om, og du bidrager ikke med noget relevant til tråden

Selvfølgelig kan jeg deltage i en tråd på et åben forum.

Også set i lyset at jeg har været kunde hos jer, igennem længere tid, som jeg har skrevet oppe over.

MEN nu er jeg ikke længere kunde, og bliver det ALDRIG IGEN

 No Ellers tak Anders !

Jeg har forsøgt mig med alt, både med min manglende tekniske indsigt og betalte folk af mig. Den sidste af dem flyttede så ca. 55.000 filer. Og nu kører det som smurt.

Ja mit skifte fra jer og til Dandomin har ikke været gratis. Men det kunne ikke køre med jer.

I har fået et hav af muligheder for stadigvæk, at have mig som kunde. 

Kun bøvl, ærgrelser og penge smidt ud i det blå.

Nu har jeg ytret mig her, hvad jeg vel er i min gode ret til, da jeg kan dokumenter kunde og købs oplevelser med jer.

Jeg kan jo se på nogle af de sidste oplevelser jeres kunder har haft, er i tråd med  mine egne.

https://dk.trustpilot.com/users/567286110000ff0001f4658e

https://dk.trustpilot.com/users/56177fee0000ff0001e1bb06

https://dk.trustpilot.com/users/5627ed270000ff0001e4bd99

https://dk.trustpilot.com/users/565d8f260000ff0001ef1f71

https://dk.trustpilot.com/users/5615a0690000ff0001e16809

Nej jeg ønsker ikke at hænge nogen ud. Men nu optræder du meget arrogant og dum. Og kaster med 1 stjerne til mig.

Det er da vist ikke det man kalder gensidig respekt ????Wink

 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders,

Hvis "Til gengæld svarer vi på alle henvendelser på mail/ticket, og følger alle sager til dørs" virkelig er din opfattelse, så synes jeg du skal prøve at læse support-ticket 22747 og 23771 igennem.

Kort opsummeret så handler det om et problem med adgang til kontrolpanelet (incl. adgang til phpmyadmn) der gentagne gange blev rapporteret løst uden at være det (og uden man havde gjort sig ulejligheden med at teste). Support-ticket der blev lukket uden varsel (og uden problemet var løst), og den eneste løsning der blev tilbudt i næste sag var at vente 7-14 dage på et serverskift.
Problemet der blev oplyst som værende genelelt (for den server?) blev ikke offentliggjort på driftsstatus "da det var et kompliceret problem"?!

Der kom en mail om at man kunne rate den modtagne support, men det kunne man så alligevel ikke når support-ticket'en var lukket (hvilket i som sagt gjorde uvarslet), hvorfor sender i den så?

Jeg kender ikke Ib's sag, men - problemstillingen til side - hvis du læser de nævnte sager igennem, forstår du så hvorfor nogle kunder ikke har følelsen af at jeres support følger sager til dørs og vælger at udtrykke utilfredshed andre steder?

Mit abonnement er for længst opsagt så jeg har ikke behov for yderligere svar - se blot dette som en mulighed for at kigge ind i om ikke i kunne undgå noget dårlig omtale ved at stramme op på den support ledelsen åbenbart går og tror er så fantastisk...

Jeg håber for trådstarter det lykkes ham at finde en løsning - med eller uden Meebox support.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@sherlock

Hvis det ligger hos uno, så har jeg lavet et screenshot af hvor du ændrer det. Du trykker bare på editknappen og skriver den nye IP adresse ind når flytningen er klaret hos MeeBox. Det med TTL, det står der også. Den sætter du til 600.
Ellers skriv til uno euro support, de svarer som regel med det samme, hvis det driller.
Held og lykke. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

pbille:
@sherlock

Hvis det ligger hos uno, så har jeg lavet et screenshot af hvor du ændrer det. Du trykker bare på editknappen og skriver den nye IP adresse ind når flytningen er klaret hos MeeBox. Det med TTL, det står der også. Den sætter du til 600.
Ellers skriv til uno euro support, de svarer som regel med det samme, hvis det driller.
Held og lykke. 

"Fandeme" god stil pbille Yes

Wink Det kunne Meebox måske også have klaret ved en mail ?, da de ikke bruger telefonen, ej hellere SMSer, og almindelig kundebetjening.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit indlæg er hverken ment som arrogant eller tøsefornærmet, tværtimod, og jeg beklager hvis nogen har opfattet det sådan. Ib har haft en dårlig oplevelse - det beklager jeg, og lægger op til at vi kan tage dialogen sammen, da der altid er plads til forbedringer. Det gælder iøvrigt alle - alle er velkomne til at kontakte mig! Jeg prøver på ingen måde at tie nogen, men min erfaring er, at alle får et bedre resultat af tage dialogen direkte.

sherlock - du er selvfølgelig stadig meget velkommen til at kontakte os, hvis vi skal hjælpe med noget.

God aften og god weekend.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:
Ib har haft en dårlig oplevelse -
 

No Nej massevis af dårligere oplevelser fra jeres side. Og har været alt for tålmodig og givet jer alt for lang snor.  

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er en rigtig god service at Meebox har sendt den mail ud. Hvis man vælger at have sin DNS liggende et andet sted end hos Meebox, så har man jo også selv ansvaret for netop at ændre dem når f.eks. servere skal opgraderes. Vil man ikke have det ansvar kan man jo altid vælge at lade Meebox styre det. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Som mand i faget, så bliver jeg nødt til at høre - mener du helt seriøst at Meebox skal lave guides til andres systemer fordi du som bruger har valgt at bruge noget andet end det de udbyder?

Og i forhold til at det er en underlig mail - hvordan er man nogensinde endt med at have DNS et andet sted end hvor man har sit webhotel for så efterfølgende ikke forstå konceptet DNS? 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)