Hej Sherlock,
Som mailen beskriver, opgraderer vi dit webhotel til nye og hurtigere servere - vi forbedrer kort fortalt dit webhotel markant. Det betyder dog, at vi er nødt til at flytte dit webhotel til en anden server. Som PashminaWear skriver, er dit domæne ikke placeret på Meebox' navneservere, hvorfor det er nødvendigt at du enten selv opdaterer A-record eller flytter domænet til vores navneservere. Det hele er beskrevet i den mail du har modtaget.
En anden gang, så skriv direkte til os, så kan vi bedre gå i dybden med tingene og sørge for, at det kommer til at køre problemfrit igennem :-)
Ib, jeg har givet dit indlæg 1stj, for det er ikke i orden. Du udtaler dig om ting, som du basalt set ikke ved noget om, og du bidrager ikke med noget relevant til tråden. Vi har ikke telefonsupport - det er ingen hemmelighed. Til gengæld svarer vi på alle henvendelser på mail/ticket, og følger alle sager til dørs. Hvis du har kritik eller feedback, som du mener vi skal tage til efterretning, så send det til mig på en mail, så ringer jeg dig op, og så tager vi en ordentlig dialog om det, i stedet for herinde - det nytter ingenting.