Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underlig mail fra meebox. Hvad betyder det?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har modtaget en mail fra meebox jeg ikke forstår. Er der en der kan fortælle mig hvad det betyder, hvorfor det skal gøres, og hvordan det gøres?

Dette er en påmindelse om, at dit webhotel alt-for-fede-malerier.dk bliver
opgraderet d. 2016-02-17 00:21:24. Du modtager denne e-mail, fordi dit
webhotel har ét eller flere domæner, som benytter andre DNS servere
end Meebox'. Det er derfor vigtigt, at du husker at opdatere disse til
den nye IP adresse, når opgraderingen igangsættes.

== Vigtigt ift. DNS ==

Vi kan se, at et eller flere af dine domæner ikke bruger Meebox'
navneservere. Der derfor vigtigt, at du:

1) Allerede nu sætter TTL ned til 600.
2) Når opgraderingen er gennemført, straks ændrer DNS-records til den
nye servers IP-adresse. Information herom følger nedenfor.

Hvis du er i tvivl om hvordan du udfører disse ændringer, anbefaler vi
at du kontakter din DNS-udbyder for yderligere hjælp. Vores
support-team kan desværre ikke hjælpe med eksterne DNS-servere, da vi
ikke har adgang til dem.

== Tidspunkt for opgradering ==

Tidspunkt for opgraderingen planlagt til: 2016-02-17 00:21:24. Dit
webhotel bliver opgraderet til den server, som hedder
web54.meebox.net med IP adresse: 77.66.117.54 - det er
denne IP adresse, du skal ændre dine DNS records til, når opgraderingen
er gennemført.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dit domæne ligger unoeuros DNS server, hvorfor Meebox ikke har adgang til at ændre din DNS record. Du skal derfor logge på Unoeuro og snarest ændre time to live. Når IP adressen skifter skal du så ændre DNS recorden så domænet peger på den nye IP.

Alternativt kan du redelegere domænet til Meebox så de kommer til at styre dit domænes DNS.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skal jeg gøre det? Hvad betyder det?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Wink Hvis det er en trøst for dig ? Er du ikke den eneste der ikke forstår det volapyk der kommer fra Meebox.

Og ringe til dem kan du hellere ikke. Da de ikke yder telefonrådgivning.

Jeg har brugt dem i flere år, og affundet mig med deres mangler og dårlige service.

Min tålmodig udløb for ca. 3 uger siden og jeg skiftede til Dandomain.

Og ja de har også telefonrådgivning.

Kender også andre der er yderst utilfredse med Meebox.

nettet rundt omkring kan det også ses, at det har sejlede hos Meebox længe.

Hvornår de selv opdager det. Eller skifteretten tager over må tiden vise.

Kommunikerer med dem er umuligt, da de er uden for pædagogisk rækkevidde.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det betyder at hvis du ikke gør noget vil dit website ikke være tilgængeligt. Det svarer lidt til at du skifter telefonnummer. Hvis ikke du meddeler din omverden at du har skiftet nummer kan folk ikke kontakte dig.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 7 person

Hej Sherlock,

Som mailen beskriver, opgraderer vi dit webhotel til nye og hurtigere servere - vi forbedrer kort fortalt dit webhotel markant. Det betyder dog, at vi er nødt til at flytte dit webhotel til en anden server. Som PashminaWear skriver, er dit domæne ikke placeret på Meebox' navneservere, hvorfor det er nødvendigt at du enten selv opdaterer A-record eller flytter domænet til vores navneservere. Det hele er beskrevet i den mail du har modtaget. 

En anden gang, så skriv direkte til os, så kan vi bedre gå i dybden med tingene og sørge for, at det kommer til at køre problemfrit igennem :-) 

Ib, jeg har givet dit indlæg 1stj, for det er ikke i orden. Du udtaler dig om ting, som du basalt set ikke ved noget om, og du bidrager ikke med noget relevant til tråden. Vi har ikke telefonsupport - det er ingen hemmelighed. Til gengæld svarer vi på alle henvendelser på mail/ticket, og følger alle sager til dørs. Hvis du har kritik eller feedback, som du mener vi skal tage til efterretning, så send det til mig på en mail, så ringer jeg dig op, og så tager vi en ordentlig dialog om det, i stedet for herinde - det nytter ingenting. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders - Meebox:

Hej Sherlock,

Som mailen beskriver, opgraderer vi dit webhotel til nye og hurtigere servere - vi forbedrer kort fortalt dit webhotel markant. Det betyder dog, at vi er nødt til at flytte dit webhotel til en anden server. Som PashminaWear skriver, er dit domæne ikke placeret på Meebox' navneservere, hvorfor det er nødvendigt at du enten selv opdaterer A-record eller flytter domænet til vores navneservere. Det hele er beskrevet i den mail du har modtaget. 

En anden gang, så skriv direkte til os, så kan vi bedre gå i dybden med tingene og sørge for, at det kommer til at køre problemfrit igennem :-) 

Ib, jeg har givet dit indlæg 1stj, for det er ikke i orden. Du udtaler dig om ting, som du basalt set ikke ved noget om, og du bidrager ikke med noget relevant til tråden. Vi har ikke telefonsupport - det er ingen hemmelighed. Til gengæld svarer vi på alle henvendelser på mail/ticket, og følger alle sager til dørs. Hvis du har kritik eller feedback, som du mener vi skal tage til efterretning, så send det til mig på en mail, så ringer jeg dig op, og så tager vi en ordentlig dialog om det, i stedet for herinde - det nytter ingenting. 

Hej Anders

Tak fordi i vi opgradere mit hotel, men det er simpelthen for besværligt og jeg har ingen ide om hvordan jeg ændrer de ting I skriver. Jeg ønsker derfor ikke at i opgraderer mit hotel. Alternativt må i lukke det.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders lad være med at blive tøsefornærmet det er simpelthen dårlig stil.

gu er det da i orden at viderebringe egne erfaringer i et offentligt forum, du/i taber så meget kredit på den baggrund.

bidrager ikke til tråden, udtaler dig om noget du ikke ved noget om - JESUS du kunne lige så godt have skrevet luk røven. Tag på kommunikationskursus og kursus i kundeservice, du har brug for det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg vil lige sige at Meebox normalt har en god service. Der bliver svaret på supporten næsten dag og nat. 

Grunden til at jeg skriver her og ikke til meebox er at jeg ikke tænker det er en del af deres service at vise mig hvordan det skal gøres da jeg har fået flyttet noget til en konkurrent.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

---sherlock---:
Tak fordi i vi opgradere mit hotel, men det er simpelthen for besværligt og jeg har ingen ide om hvordan jeg ændrer de ting I skriver.

Det er ting der tager få minutter at rette til. Du kan sagtens få hjælp til det herinde fra. Du kan ikke vælge at få det opgraderet (bemærk at det er serverne der bliver opgraderet og ikke dit hotel) og for at det skal gå smertefrit for sig så har de den gamle og nye server kørende på samme tid og så flytter de det over. På den måde kan de flytte det hele tilbage hvis det viser sig at den nye server ikke kører ordentligt.

---sherlock---:
Jeg ønsker derfor ikke at i opgraderer mit hotel. Alternativt må i lukke det.

Det er en service at de informere om det så du kan få rettet det du skal have rettet. Men som de også skriver så kan de overtage navneserver driften for dig. Du skal blot kontakte dem og så vil det foregå smertefrit.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)