Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start salg via Instagram og Facebook

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. Jeg går lidt og drømmer om at starte en lille webshop op, der skal sælge tøj til piger/kvinder fra 15-30. Det er meningen, at det bare skal være en slags fritidsinteresse, da jeg har fuldtidsjob nu. Til at starte med ønsker jeg heller ikke at have en decideret hjemmeside, men jeg tænker mere på at sælge via Facebook og eller Instagram hvor bestilling bare skal ske på mail, hvilket jeg kan se andre gør. Min plan er at købe tøjet på aliexpress.com. Jeg er fuldstændig nybegynder i dette, og jeg har derfor 100 spørgsmål og tager gerne imod råd og vejledning.
Er der nogle formaliteter jeg bør tænke over i forbindelse med dette? Skat, told, CVR, you name it?
Hvordan gør jeg også ift prisfastsættelse?
Hvordan starter jeg bedst muligt med at købe på aliexpress og hvordan skal man forholde sig til den rimelig lange leveringstid?
Hvordan skal jeg gøre ift forsendelse. Skal jeg benytte PostDanmark og findes der et smart system eller skal jeg sende pakkerne som man almindeligvis ville sende en pakke?
Da jeg jo ønsker at starte på Facebook og Instagram har i så nogle gode råd til at få min side hurtigt spredt? Her tænker jeg selv på giveaways samt at købe mig til Facebook reklame.

Giv gerne jeres meninger og alle de gode råd i nu kan hive frem😛

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nok en god ide at blive import registreret,

Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg ikke få mine varer tilsendt uden det?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :