Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af produkter til WooCommerce

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens!

Jeg og et par kammerater står med et problem, som jeg håber at i kan hjælpe med. Sagen er at de står og vil starte en webshop op og til dette bruger de WooCommerce. De har af deres leverandør fået e CSV-fil, som de skal have importeret til WooCommerce, men hver gang de prøver på dette, afslutter serveren automatisk processen.

Der bruges dette plugin til import: WP all import: Woocommerce

Er der nogle her, som kender en alternativ måde at importere produkter fra en CVS fil?

Tak på forhånd. 

www.dinformue.dk

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Umiddelbart kender jeg ikke nogen god løsning, som ikke koster penge. Der er en del andre plugins, som burde kunne løse problemet, men de er alle sammen relative dyre. F.eks. denne: https://www.woothemes.com/products/product-csv-import-suite/ Den koster 199 USD

Hvis I køber den eller andre, kan I næsten altid få pengene tilbage, hvis det ikke virker, det er nok den vej, jeg ville vælge at gå, så I ikke ender med at bruge en masse penge på plugins.

Jeg beklager, at jeg ikke har en billigere (og bedre) løsning.

Hvis du løser problemet på en smart måde, må du meget gerne skrive det herinde, så andre kan få glæde af svaret.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Emma

Hvor stor er filen, og skal de kun gennem øvelsen én gang ? Er den meget stor kunne vi sikkert godt finde en PHP udvikler der kan lave en upload løsning, men det koster selvfølgelig.

Måske er en billigere løsning at få det gjort manuelt. Hvis I kan beskrive præcist hvad der skal gøres, kan i f.eks ligge opgaven ud på Upwork.com, her kan i sikkert finde en der kan gøre det til under 10 usd pr time, så her bliver det nok svært at begrunde at skulle kode noget, eller bruge en masse tid på at teste forskellige Plugins

//Morten

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan være, at de skal prøve at kigge på serveren. WP All Import plejer at fungere ganske fint.

dbh. Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)