Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemgang af webshop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

I starten af januar oprettede jeg min egen webshop. Jeg startede ud med at sælge trendy genbrugstøj og har med tiden lavet mit eget lille projekt. 
Jeg har fået noget feedback fra min målgruppe og det fleste siger at det er en flot og velfungerende side. Det er selvfølgelig godt, men jeg har desværre ikke kunder. Den sidste uge har jeg eksperimenteret med Facebook Ads, som har givet siden flere besøgende, men stadig intet salg

Derfor beder jeg om jeres hjælp! Alt konstruktiv kritik modtages med et smil :)

Side: www.relicz.dk 

Jeg er pt. igang med at ændre:
1. Nogle gange popper der nogle bokse op, ved ikonerne
2. Min dropdownmenu virker ikke optimalt
3. Mine tekster/Korrektur

Hilsen
Kristian/Relicz

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kristian 

Dit udvalg er ret begrænset - hvilket nok er af en årsagerne til det manglende salg. Konceptet og designet er som sådan fint nok :-) 

Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Simon!

Jeg vil prøve at tilføje nogle flere produkter! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian, du skal nok starte med at sætte Google Analytics på din shop og få sat ecom tragtvisualisering op. Ellers får du ingen mulighed for at se hvordan de kunder som kommer ind på sitet reagerer. 
Men Analytics kan du se præcist om folk kører ipad eller desktop, og hvor langt de kommer frem. Så kan du langsomt eksperimentere med at få dem længere og længere i købsforløbet jo mere viden du har om deres adfærd.

De er ellers meget fede de Divided long sleeves. 



Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pbille

Jeg har brugt Shopify til at sætte wbshoppen op, og her kan jeg en del statistiker over: enheder, hvor de besøgende kommer fra, hvilke produkter der bliver set mest og en del mere :) Det kan dog godt være at Google Analytics, stadig er en god ide, men er usikker på om man kan sætte det op med Shopify :I
Undersøger det lige!

Tak for dit svar! :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du 100. Men du skal huske at sætte analytics op som ecommerce site.
Når du har sat det op, kan du eksperimentere med at sætte priserne lidt ned, lidt op, ændre tekster, flytte produkter osv. Det tager noget tid, men du lærer dine kunder at kende og den måde de surfer på.

En ting jeg lige falder over, som er en ting du kan lave på shoppen, som vil give effekt er, at dit brand er lidt empty. dvs. du har opfundet et brand, men måske skulle du sætte et brandlogo på varekortet og så i øvrigt skrive om hvorfor devided er high profile. Husk at folk køber i stor stil branded, ellers giver de ikke 1500 for en lloyd poloshirt. eller 3000 for en boss t-shirt. De andre skatermærker sætter jo enormt meget hype omkring sig selv.
Dvs. dine produktbilleder er gode hvis man spot-on skal se produktet, men du bør overveje at tage et kamera ned på den lokale skaterplads og smide et par tshirts på nogen af drengene og tage noget gode billeder.

Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen :)

Jeg sætter lige Analytics op med Ecommerce :)

Du siger at jeg skal sætte logoet på varekortet? Hvad er varekortet? :)
Som sagt arbejder jeg stadig på mine tekster, som skal gøres bedre :)

Når det kommer til produktbilledere har jeg også længe overvejet det som du foreslår :) Det ville tage lang tid, men er sikkert det værd! 

Kristian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

"varekortet" er den side hvor du har din købeknap som fører direkte til første step i købsprocessen. det er denne side: products/divided-by-the-80s

Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Ved ikke om det er en fejl, men ved mig er logoet da oppe i venstre hjørne? :)

Kristian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan jeg godt se. Jeg har bare fornemmelse at der mangler "noget" ovre på beskrivelsesdelen, som pusher produktet. enten noget logo, tekst eller lign.
Det ser ud til, at varekortet er inspireret af Obey/Alis, men deres brand er også så kendt så de behøver ingen tekster på deres shop.
http://alis.dk/collections/men/products/classic-box-8

check ud, der er alis over alt.


Side 1 ud af 2 (18 indlæg)