Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero spørgsmål

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har købt en service i udlandet. Jeg har bogført køb af service ydelse uden for EU

Jeg er nu kommet i den situation hvor jeg har fyret dem jeg har betalt og har fået nogle af pengene tilbage. Hvordan skal jeg nu bogfører dette ?

Mvh

Frederik

Tilmeldt 28. Oct 15
Indlæg ialt: 18
Fra  Laceless ApS Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Wandersen,

Har du Dinero Pro eller kun gratis udgaven?

Hvis du har Pro ved jeg support rigtig gerne vil svare dig :)

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis udgaven, ellers havde jeg spurgt dem ;)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep havde du Pro til sølle 147 kr. / måned, havde du haft svaret nu, selvom kl. næsten er 22.00 om aftenen.
Vi har supporten åben 75 timer om ugen og se her hvad folk syntes om den:
https://dk.trustpilot.com/review/dinero.dk

De bedste hilsner

Martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wandersen:

Hej 

Jeg har købt en service i udlandet. Jeg har bogført køb af service ydelse uden for EU

Jeg er nu kommet i den situation hvor jeg har fyret dem jeg har betalt og har fået nogle af pengene tilbage. Hvordan skal jeg nu bogfører dette ?

Mvh

Frederik

Du skal så have en kreditnota - og den bogfører du lige modsat da du bogførte betalingen - fuldstændig modsat i princip - og i alle fald - Samme konto som du brugte til udgiften i minus nu (kredit) og bank som modkonto i debet (plus)

Det er muligt plus support kunne ha svaret mens du sad ved computeren og det var nemmere - men forhåbentlig klarer du dig med den del her nu

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for hjælpen John

#Martin det kommer jeg sikkert også til købe, men lige nu har jeg ikke engang en postering om måneden. Så syntes jeg det ville være lidt overkill at bruge pengene på det. Men tak for den gratis versionen. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wandersen:

Tak for hjælpen John

#Martin det kommer jeg sikkert også til købe, men lige nu har jeg ikke engang en postering om måneden. Så syntes jeg det ville være lidt overkill at bruge pengene på det. Men tak for den gratis versionen. 



Du er velkommen :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare tænk lidt over hvad du skal bruge Dinero Pro til. Købte det selv fordi jeg skulle sende en til inkasso, og "systemet" lovede det var gratis at gøre hvis man havde Dinero Pro. Altså efter No cure, no pay princippet. Men inkasso bureauet kunne ikke kradse nogen penge ind til mig, og pludselig modtager jeg en regning fra dem. Da jeg brokker mig til inkasso firmaet får jeg blot den besked, at jeg ikke er kunde hos dem, men at Dinero er det, og regningen, ja den må jeg bare finde mig i. Så jeg droppede straks mit pro abonnement.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

magic22:

Bare tænk lidt over hvad du skal bruge Dinero Pro til. Købte det selv fordi jeg skulle sende en til inkasso, og "systemet" lovede det var gratis at gøre hvis man havde Dinero Pro. Altså efter No cure, no pay princippet. Men inkasso bureauet kunne ikke kradse nogen penge ind til mig, og pludselig modtager jeg en regning fra dem. Da jeg brokker mig til inkasso firmaet får jeg blot den besked, at jeg ikke er kunde hos dem, men at Dinero er det, og regningen, ja den må jeg bare finde mig i. Så jeg droppede straks mit pro abonnement.



Det er jeg oprigtig ked af at høre, den regning skulle du ikke have betalt.
Når det er sagt har vi opsagt samarbejdet med inkassobureauet, da de ikke levede op til vores standarder.
Vi lancerer et nyt samarbejder meget snart.

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)