Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg hostes ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nuuk
Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Arctic Technology & Networks Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg mangler et sted at hoste nogle hjemmesider, jeg gider ikke at hosten skal overtage mine domæner eller betalinger for denne.
Skal have plads til minimum 20 Domæner, 20 databaser, php, SSL. Meget gerne med et Plesk / Cpanel interface.

Jeg nægter at købe fra nedstående

Surftown
One
Gigahost
Meebox
Unoeuro


Da de er for useriøse til mine sider. Jeg er på jagt efter en seriøs host som ikke oversælger deres maskiner.
Jeg er ikke på jagt efter en vps/dedikeret maskine. Disse ved jeg allerede hvor jeg skal købe.
Jeg er her på jagt efter en seriøs host som ved hvad de laver.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle dem du nævner er vel ikke seriøse webhoteller?

Da du ikke har beskrevet et budget, så går jeg ud fra at det ikke skal være bremsen. Hvilket er den rette holdning!

Du kan prøve noget som:

Microsoft Azure (Dinero bruger)

Amazon Web Services (Billys Billing Bruger)

Jeg forstår ikke at du omtale at en udbyder skulle overtage dine domæner...? Virker lidt trist hvis du er faldet for sådan et stunt.

Hvis du ved hvad DNS er så ved du også hvordan domænet ikke behøver at blive flyttet, hvis du ikke ved noget om dette vil jeg gerne uddybe senere :)

Fra Nuuk
Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Arctic Technology & Networks Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:

Alle dem du nævner er vel ikke seriøse webhoteller?

Da du ikke har beskrevet et budget, så går jeg ud fra at det ikke skal være bremsen. Hvilket er den rette holdning!

Du kan prøve noget som:

Microsoft Azure (Dinero bruger)

Amazon Web Services (Billys Billing Bruger)

Jeg forstår ikke at du omtale at en udbyder skulle overtage dine domæner...? Virker lidt trist hvis du er faldet for sådan et stunt.

Hvis du ved hvad DNS er så ved du også hvordan domænet ikke behøver at blive flyttet, hvis du ikke ved noget om dette vil jeg gerne uddybe senere :)



Hej Tobias, tak for din besked :)

Jeg har leget lidt med de forskellige skytjenester og bruger dem også, bare til alt andet end at hoste mine websites på, da jeg ikke selv gider at stå for at manage serveren til det (som det jo kræver ved de forskellige skytjenester med mindre man betaler for et support abbonomet oven i)

Dem jeg nævnte er nemlig ikke seriøse nej, og jeg vil hellere betale mere for at mine sider er online 24/7 uanset hvad, jeg hader nedetid og jeg hader amatørhed, som de nævnte hosts desværre er.

Jeg vil ikke have at hosten skal overtage domænerne eller betalingen af denne, ligesom feks one.com kræver at man gør. Jeg vil bare have lidt plads på nettet hvor jeg kan pege mine domæner hen uanset hvor jeg har købt dem.

Grunden til at jeg ikke bare smider endnu en maskine i skyen er at jeg har har ikke tiden til at holde endnu en maskine kørende og patchet 

Men okay, det kan være mine krav er blevet for restiktive ifh til at vi lever i 2016 og alt skal være "billigt" og den bedste løsning er nok at jeg smider en maskine i skyen med en plesk licens og en russisk dude der kan stå for at holde maskine online 24/7 og patchet

Med mindre en af jer tilfældigvis kender en webhost som ved hvad de laver og som kan sælge mig det jeg leder efter :)

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Azure er et godt bud - ellers er TDC vCloud også udemærket :-)

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Arctic

Jeg kan muligvis hjælpe dig, men jeg er stadig i tvivl om dine krav.

Jeg har drevet webhotel on and off siden 1998, så jeg ved da lidt om sikkerhed osv.

Jeg driver for øjeblikket webhotel mestensdels for mig selv, og så for et par kunder som jeg har designet og udviklet deres sites for.

Jeg tager gerne dig med ind under paraplyen, og holder siderne oppe med overvågning og fejlretning osv.

men skriv til mig på jd@adweb.dk så kan du hører lidt mere faktuelt omkring hvad der er muligt.

Så må vi se om vi kan få enderne til at nå hinanden...

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 24. Jan 16
Indlæg ialt: 12
Fra  Uddpol.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er supertilfreds kunde hos Hosting4real. Kan kun anbefale dem.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)