Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører samt hjælp til webshop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er i fuld gang med at undersøge alt indenfor start af egen webshop med salg af tøj til kvinder. Jeg har dog problemer med at finde leverandører - har kigget rundt på forskellige sider som fx AliExpress, men synes det er svært at finde ud af hvordan og hvorledes.

Derudover har jeg brug for hjælp til at lave en lille webshop (hjemmeside design osv). Er der nogle der tilbyder den slags hjælp herindefra, eller kan I evt henvise til nogle?
På forhånd tak :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Juliegm:

Derudover har jeg brug for hjælp til at lave en lille webshop (hjemmeside design osv). Er der nogle der tilbyder den slags hjælp herindefra, eller kan I evt henvise til nogle?
På forhånd tak :-)

Hej Julie 

Vi vil meget gerne være behjælpelige med at udarbejde din nye webshop - Første step er at du smider mig en uforpligtende mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller giver mig et kald på tlf. 70 40 40 50. Så kan vi tage en snak omkring dine behov og ønsker. 

Du er velkommen til at tage et kig på vores referencerliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer Vores kunders webshops er udarbejdet i det populære WordPress CMS, hvorigennem du brugervenligt vil kunne administrer din webshop efterfølgende. 

Uanset hvad, så ønskes du held og lykke med projektet :-) 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

Hvis du hælder mest til indkøb af varer på Aliexpress (en god side at starte op med, da du kan købe få mængder til billige priser), så vil jeg anbefale dig at du kun vælger leverandører, hvor du kan læse brugbare anmeldelser. Her skal du kigge efter tidligere handlendes vurdering af kvalitet - Og ikke mindst størrelse, da størrelserne ofte er meget mindre, end hvad man forventer her i Danmark.

Mht. til webshop, har du så mod på selv at sætte alt op selv (kan være den billigste løsning=, betale en udvikler for det (ofte et større engangsbeløb) eller er du ude efter en færdig løsning (hvor udgiften fordeles ud på et månedligt abonnement)?

De bedste hilsner
Kathrine Svendsen
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Fra  ithotline.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie.

Hvis du er interesseret i at kigge på et partnerskab om en webshop så kontakt mig gerne. Jeg tilbyder at bygge, administrere og vedligeholde hjemmesiden. Jeg har referencer hvis du vil se noget af mit tidligere arbejde. Jeg har god erfaring med salg generelt og salg af tøj i shop.

Kontakt mig gerne på msa@ithotline.dk

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshoppen kan du selv lave. Tag et kig på WooComemrce + WordPress og smid betaling på via Stripe - så er du i gang for næsten igen penge :-)

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Tilmeldt 28. Oct 15
Indlæg ialt: 18
Fra  Laceless ApS Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie,

Mht hjemmeside kan du også kigge på Shopify.com - Der er et væld af temaer, integrationer og muligheder. Du betaler et fast månedlig beløb, nogle få %'er af dit salg men ellers kan du være oppe og køre på få dage.

Held og lykke med projektet!

- Mathias

Tilmeldt 4. Feb 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for rådene omkring AliExpress! :-)

Mht om jeg selv vil lave hjemmeside, betale månedligt eller et engangs beløb og så få en til det, har jeg ikke helt besluttet mig for endnu. Jeg er åben overfor alt lige nu og prøver at finde ud af hvad der er bedst for mig!
Uanset hvad har jeg i hvertfald brug for hjælp, for jeg har ikke nok forstand på webshoppe/hjemmesider til jeg tør kaste mig ud i det på egen hånd :-)

Mvh Julie

Tilmeldt 4. Feb 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres råd, de er meget brugbare :-) jeg skriver lige til jer der tilbyder hjælp til hjemmeside! :-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Juliegm:
Uanset hvad har jeg i hvertfald brug for hjælp, for jeg har ikke nok forstand på webshoppe/hjemmesider til jeg tør kaste mig ud i det på egen hånd :-)

Så er det rette valg nok at få en færdig webshop løsning hos en udbyder, der sørger for det hele. F.eks. tilbyder vi hos Danhost at du får adgang til fri support på din webshop, hvilket nok er en af de faktorer du skal kigge efter, så du aldrig står alene.

Prisen på de forskellige webshop løsninger, der findes på markedet, varierer meget, fordi mange udbydere laver alle funktionerne som ekstra tilkøb oven i det månedlige abonnement. Jeg vil meget gerne henvise til funktionslisten over, hvad du får med i Danhost Webshop, så du har et udgangspunkt i, hvor meget du faktisk kan få for 299 kr/md. Danhost Webshop funktionsliste >> Se her

 

For at vælge den rette løsning fra start af, er det en god idé at tænke lidt langsigtet for at tage højde for, når du begynder at få mange ordrer. Ordrehåndteringen skal være nem.

1) Er der indbygget lagerstyrring?
Antallet du har på lager skal automatisk opdateres ved nye bestillinger, og varerne skal automatisk "lægges tilbage på hylderne" hvis en bestilling annulleres eller returneres. Samtidig skal der helst være en importfunktion, så du nemt kan opdatere ny lagerstatus på alle dine varer på samme tid. Og en eksport funktion af lagerantallet hjælper dig til at lave en hurtig lagerstatus.

2) Økonomiprogram?
Det er vigtigt, at din webshop kan integreres med et regnskabsprogram, når du begynder at få mange ordrer. Integrationen gør at nye ordrer, kunder og produkter automatisk oprettes, så bogføringen gøres nem og tidsbesparende - Så du har tid til at fokusere på din forretning. Mange iværksættere foretrækker enten Billy eller Dinero, som begge er gratis at komme i gang med. Særligt Dinero har jeg hørt meget godt om og mange af vores kunder roser det til skyerne fordi det er så brugervenligt. 

3) Tilbud, rabatkoder m.m.?
En god tilbudsstyrring er meget vigtig. Rabatkoderne kan du flittigt bruge i din markedsføring, da det er et genialt værktøj til at vurdere om din markedsføringsindsats var god. Det vil også hjælpe dig meget at webshoppen automatisk kan fjerne tilbud på et fastlagt tidspunkt, så du ikke manuelt skal ind og redigere 200 varer, som du har haft på januarudsalg. Og så er det altid en god idé at kunne lave et tilbud der hedder Køb 3 for 2, for at skabe mersalg.

Er der nogle ting du er i tvivl om, så spørg endelig.

 
De bedste hilsner
Kathrine Svendsen
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 31. Mar 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i øjeblikket en til salg. 
Du kan nemt indsætte logo, ændre produkter, kategorier og meget mere. 
Kopier linket her, for at komme ind til handelsportalen: http://www.sitetrader.dk/newfitdk-moderne-veludviklet-hjemmeside-til-mange-forskellige-typer-produkter

Med venlig hilsen 

Anders Østergaard

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)