Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Type vand flaske søges. Kan du finde den ?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

vær nu lidt serioøs og fortæl os hvor mange flasker du skal bruge, er det 100 eller 100.000 stk? 

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du faktisk har læst mit indlæg igennem, så opsøger jeg ikke en direkte salg, men blot en direkte link til informationer om typen af flasken. Det er derfor ikke relevant at offentliggøre antallet. Når det er skrevet, så omhandler indlægget ikke udelukkende salg via en person. Vil nok mene at det udgøre det mindste del af min efterspørgelse.. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Starter 93

Jeg forstår simpelthen ikke et ord af det du skriver.  Tidligere skrev du faktisk følgende  "Fra 330 - 600 ml er fint, og mængden er afhængig af pris per styk."

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Frosted water bottle pvc  ? 

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var et svar rettet mod én specifikt individ, og skal ikke anses som en del af det overordnet indlæg. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Starter93:
Det var et svar rettet mod én specifikt individ, og skal ikke anses som en del af det overordnet indlæg. 

Sikke da en gang vrøvl du skriver, dit forrige indlæg var total uforståeligt.  Du spilder da vist bare vores tid.

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 00:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Perfekt. Så vil du forhåbentlig isolere dig selv fra dette efterspørgsel. Win / Win for alle.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Starter93:
Win / Win for alle.

Det er jo lige netop ikke nogen win/win for alle, det eneste du åbenbart vil have er at vi skal lave arbejdet med at flaske producenten til dig.  Hvordan bliver det en win/win for alle ??

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 15:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du adskiller dig fra mit indlæg, og jeg har ikke noget med dig at gøre. Win / Win for alle. Det er ret simpelt.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Starter93

Du glemmer da vist at det er dig der beder os andre om hjælp - hvad med at du forhold dig til det jeg spørger, frem for at kommer med at total uforståeligt sprogligt nonsens der ikke giver nogen mening.  

Men forklar os nu hvorfor dit spørgsmål kan blive til en win /win når du kun er ude efter at vi laver arbejdet for dig. 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)