Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når man nu skal lave sin første hjemmeside.....

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Har været på nettet og tjekket de her " lav en hjemmeside" ud. Der er mange at vælge imellem ikke !. Problemet for mit vedkomne er, at jeg nok skal ha en del musik liggende på den, da det jo er det jeg vil sælgeBig Smile. Så derfor spørger jeg :

1. Kan det så ikke bedre betale sig at lave den selv fra bunden af ? Og findes der ikke et mac program hvor det er super nemt at gøre det seiv ? Altså ikke noget med programmering vel ?

2. Så er det det her med at afspille musikken ! det er da tjekket at kunne afspille den direkte på sitet. Ikke noget med at henvise til den andet steds eller jeg har set at nogen direkte lægger deres SoundCloud fil på siden, og jeg har jo en gratis SoundCloud profil. Men måske kræver det  "to Go Pro" på SoundCloud....?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Tror det bliver svært med et lækkert setup i en af de normal kendte sitebuilders, ud fra dine ønsker. 

Et skud fra hoften: 

1) Få udarbejdet en moderne og salgsvenlig WordPress hjemmeside/webshop

2) Integrer YouTube-videoer med et statisk billede igennem deres indlejringsfunktion, hvorigennem dine kunder kan høre musikken før de bestiller.

Tænker et setup hvor du får lavet nogle lækre covers til din musik, som står anført på produktbillederne. Dernæst kan du afspille musik fra tekstfeltet på webshoppen.

Vi udarbejder WooCommerce Webshop løsninger på vegne af vores kunder. Du er meget velkommen til at kontakte mig uforpligtende på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. tlf. 70 40 40 50. Angiv gerne lidt mere uddybende omkring dine behov samt forretning. Samtidig er du selvfølgelig velkommen til at tjekke vores referencer på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Uanset hvad ønsker jeg dig held og lykke i din søgen :-) 

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Hvis du skal ud over de standarder som sider ala wix og hvad de ellers hedder der kan sætte noget sammen med drag & drop så er der ingen hurtige genvej til et ordentligt produkt så enten må du til et webbureau/prorammør eller du selv må igang med at lære

Bruger ikke mac så ved ikke om de har noget i stil med hedengangne(heldigvis) frontpage fra ms 

Hvis du har brug for en programmør er jeg altid parat til en dialog 

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Simon

Tak for svar.

WordPress har jeg kun hørt om. Sagen er, at min økonomi ikke er den største lige nu og jeg tror godt jeg kan lave sitet selv. Men vi har Mac her i huset og der var da engang et udmærket Drag an Drop Mac program ikke ? Tænker at selvfølgelig skal det se godt ud, dog må den godt være meget enkel og overskuelig i starten.

Det med YouTube- videoer er en super fed idé !! Tak tak

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Analyze

Godt med én der siger ting´ne ligeud. Havde det godt på fornemmelsen med de her Gratis ting, der alligevel ender med ikke at blive personligt nok. Jeg bruger faktisk selv PC men konen har en Mac..som jeg kan låne hvis det er det jeg vælger.

Altså min første hjemmeside skal være meget enkel, let, overskelig, få sider og meget tydelig ift hvad folk kan købe.

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Hvis pengene er små så er det super at forsøge selv, og kan du selv rode lidt i HTML koder så kan du fx bruge themeforest.com til at finde et flot design så du ikke skal starte helt fra bunden af.

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Ughh jeg aner intet om HTML koder. Dog er god til at finde rundt i komplicerede computerprogrammer. Du skulle se mine musikprogrammer... :-) 

Men tak alligevel. Håber jeg finder en løsning - jeg mener så jeg ikke skal bruge all min tid på dette, men måske er det alligevel det værd ikke ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, 

Lyder spændende! - Der kan være lidt kompliceret at få lavet sådan en side, hvis man ikke kender til det med at programmere. Det kan også være en udfordring af bruge et CMS hvis man ikke er vant til at benytte det heller. 

Men giv det da et forsøg. Ellers må du bare spørge hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med! 

/Mathias

www.designbyravn.dk

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne måske finde en "støttepædago" sagt med et glimt i øjet ;-) , hvis du nu finder en IT mand der f.eks vil hjælpe dig med med at komme igang med f.eks wordpress, så kan du måske holde det på et meget lavt budget

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter :

hej Simon

Tak for svar.

WordPress har jeg kun hørt om. Sagen er, at min økonomi ikke er den største lige nu og jeg tror godt jeg kan lave sitet selv. Men vi har Mac her i huset og der var da engang et udmærket Drag an Drop Mac program ikke ? Tænker at selvfølgelig skal det se godt ud, dog må den godt være meget enkel og overskuelig i starten.

Det med YouTube- videoer er en super fed idé !! Tak tak

Jeg er ikke bekendt med hvilket Drag an Drop program som du konkret hentyder til :-)? 

Uanset hvad vil du igennem WordPress kunne få netop denne mulighed for at køre følgende kombi: 

WordPress - Udvalgt Theme - Visuel Composer (plugin) 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)