Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg WooCommerce på dansk?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har downloadet WooCommerce under plugins, fordi jeg skal have en shop.

Problemet er, at mit WooCommerce er på engelsk og ikke dansk.. Hvordan får jeg det på dansk!?

P.s.: Jeg ved godt at jeg kan bruge Loco Translate, men der må da være en nemmere løsning.

Mvh.

Christina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen som kan hjælpe?

Fra kkk
Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 29
Fra  ' Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg havde samme problem, har du prøvet at ændre wordpress fra Dansk til andet sprog og der efter tilbage på dansk, så vil WooCommerce automatisk spørg  om du ønsker på dansk-sådan fik jeg det løst ihvertfald.

MVh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amdijeff

Jeg har prøvet det, men uden held.. :-/

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Apr 09
Indlæg ialt: 55
Fra  TranPro Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Måske det her kan hjælpe dig http://wp-danmark.dk/forum/topic/dansk-overs%C3%A6ttelse-af-woocommerce-nu-tilg%C3%A6ngelig?replies=1#post-35601

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg har kigget på det, men er gået lidt fast.

Tror du det stadig virker? - det er jo 3 år siden.

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Apr 09
Indlæg ialt: 55
Fra  TranPro Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror da stadig det virker, ellers prøv at spørg ham der har lavet oversættelsen inden på WP forummet

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

WooCommerce er i dag på dansk, så du burde ikke skulle oversætte det. Når du har WordPress på dansk, burde dit system selv finde ud af, at WooCommerce også er på dansk. Er dit WP på dansk?

Men det sker nogen gange, at der er problemer med det, og så kan du hente en oversættelse til WooCommerce. Dem finder du her: https://github.com/woothemes/woocommerce-language-packs/tree/master/packages

Her skal du hente filen da_DK.zip. Via en ftp klient kan du nu uploade de to filer, som er i zip filen. Det gør du via en ftp klient (f.eks. filezilla). Hvis du har forstand på denne del, finder du det ved at trykke på følgende mapper: public_html, wp-content og her languages.

Hvis du ikke har kendskab til ftp, kan det virker lidt omfattende, og så skriver du selvfølgelig bare igen.

Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Jeg har samme problem som Christina. Mit WP er sat til dansk, men Woocommerce retter ikke sproget til dansk. Jeg har downloaded din anbefalede zip-fil, og har uploaded den via i FileZilla. Jeg bruger WP Engine, som (åbenbart) ikke bruger public_html, så jeg gik direkte til wp-content. Jeg har ikke super meget erfaring med at uploade filer fra min computer til min hosting server, men de to filer ligger nu i wp-content/languages.

Now what? :-)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

CPHNYC:

Jeg har ikke super meget erfaring med at uploade filer fra min computer til min hosting server, men de to filer ligger nu i wp-content/languages.

Now what? :-)

Hej. Du udpakkede zip filen ikk? De to filer du skal uploade hedder woocommerce-admin-da_DK.mo og woocommerce-admin-da_DK.mo.po

For at tjekke om du har sat WP til dansk skal du lige gå ind i wp-config.php og se, om der her står define ('WPLANG', 'da_DK');. Har du styr på, hvordan du tjekker det?

Jeg har oplevet et par gange, at problemet er, at man først har benyttet engelsk og sidenhen dansk, og det kan systemet ikke altid finde ud af.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)