Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan med betaling af en vare i rater?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men DK oplysninger skal i Danmark ligge hos en udbyder som er certificeret til at krypteret at have kreditkortsoplysningerne liggende på en server. Der er nogen sikkerhedskrav som er meget skrappe som skal være opfyldt. DIBS er f.eks. godt til dette.
Jeg har arbejdet med DIBS med auto-træk via deres API, jeg det foregår sådan at dit program kalder DIBS og beder deres API om at trække pengene, så du sender sådan set bare det godkendte "kald" til dem. Så trækker de på kortet og derefter går beløbet til din bank.
Alt foregår automatisk.

Det undrer mig egenlig utroligt meget at der ikke er en standardløsning til det, har du talt med Dinero om det?

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vilhelm Kruse:

Nu hvor jeg begynder at forstå mit problem, tror jeg at mit behov går i retningen af infusionsoft, simplero og de typer, for de kan jo alt det jeg snakker om ud af kassen - særligt hvad angår fleksible betalingsløsninger. Men så er der jo lige det med Dankortet!!! .-)

Statistik fra QuickPay: 1,6% af betalinger er gjort med Dankort. Jeg tager ikke imod Dankort, da de fleste har et VISA-Dankort og derved et VISA kort.

Dankort er fortiden til, det svare til folk der stadig bruger Windows XP. Der er nogle, men meget få...

Så lad dig ikke holde tilbage på den front :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror i virkeligheden, at det kunne være hvilket som helst kort, også Visa-DK, mastercard osv. 
Udfordringen ligger i, at der skal ligge både månedlig del-kvittering på mail, samt auto-træk fra fx DIBS. Så der er nødt til at være et ERP og en betalingsgateway.
Men det er lidt svært lige at sige hvordan når man ikke kender budgettet på projektet. Det kan med garanti laves i både Dinero og NAV.
Det er jo også meget rart lige at kunne se hvor meget kunden mangler at betale i et regnsskabssystem hvis de forespørger på det.

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:

Statistik fra QuickPay: 1,6% af betalinger er gjort med Dankort. Jeg tager ikke imod Dankort, da de fleste har et VISA-Dankort og derved et VISA kort.

Dankort er fortiden til, det svare til folk der stadig bruger Windows XP. Der er nogle, men meget få...

Så lad dig ikke holde tilbage på den front :)

Ja, hvis det er sandt så er det jo bare op på vognen, for så er der masser af løsninger på min udfordring.

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal udbyde kurser til offentlige institutioner skal du også kunne tilbyde EAN ratebetaling, så jeg kan mere og mere se at du skal kigge mod fx Dinero's API. :-)

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, måske skull jeg i det hele taget ti at få kigget på Dinero... :-)

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

pbille:

Jeg tror i virkeligheden, at det kunne være hvilket som helst kort, også Visa-DK, mastercard osv. 
Udfordringen ligger i, at der skal ligge både månedlig del-kvittering på mail, samt auto-træk fra fx DIBS. Så der er nødt til at være et ERP og en betalingsgateway.
Men det er lidt svært lige at sige hvordan når man ikke kender budgettet på projektet. Det kan med garanti laves i både Dinero og NAV.
Det er jo også meget rart lige at kunne se hvor meget kunden mangler at betale i et regnsskabssystem hvis de forespørger på det.

Alt hvad der er behov for hvis det skal laves fra bunden er QuickPay og Clearhaus. En gateway og en betalings løsning.

Så kan systemet bare sættes op til at sende en faktura per mail når betalingen er gennemført, her kan systemet også bare forbindes til det økonomi system som Vilhelm bruger, så betalingen bliver bogført med det samme. Det er ikke kun Dinero som har en API, det har Billy og E-Conomics også. Jeg kan ikke se nogen udfordring, heller ikke arbejdstids mæssigt.

Del-kvittering skal jo(i mine øjne) bare bestå af at fakturaen skriver kursus del 1/8. Hvert kursus er jo en ydelse og derved fakturaers de opdelt. Så kan man sagtens lave et side som holder øjne med hvor mange som mangler de forskellige kurser. Alt kan gøres bedre :)

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være en sweet løsning

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)