Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Divi Theme (Wordpress) - Hvordan laver man en standard side? Hjælp Hjælp

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  dødsbo-hjælpen.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, 

Har lavet en wordpress side med temaet Divi, 

Har lavet en statisk forside og så ønsker jeg at lave en standard side til alle tekster og indlæg, således at hvis jeg ændrer i skabelonen sker ændringen på alle siderne? er ret sikker på det kan lade sig gøre, er der nogen der kan hjælpe her?

Se linkhttp://dodsbo-hjelpen.dk/doedsbo-koeebes/

Tænker det skal være sådan at jeg blot skal indsætte teksten i skabelonen og samtidig kan ændre i et sted og de andre sider tilretter sig herefter. 
Kan det lade sig gøre?


Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny

Hvad er det konkret for nogle ænderinger du påtænker skal ske gennemgående? 

Tilmeldt 30. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  dødsbo-hjælpen.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, 

Jeg har bygget hjemmesiden i Divi Theme, 

Så har jeg selvfølgelig lavet en statisk forside og derefter en skabelon som jeg kan kopiere og sætte tekst ind i.
Se link:  http://dodsbo-hjelpen.dk/doedsbo-koeebes/ 
(dvs. at hvis jeg skal lave en lille ændring, skal jeg gå ind og ændre det på alle siderne, kan dette ikke gøres nemmere?)

Men tænker om det måske ville være bedre at lave skabelonen med Wigets?

Er om det er fint som det er? tænker også i forhold til duplicate content?

Håber det giver mening, det er lidt kringlet at beskrive

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Johnny

I Divi kan du tilpasse på Tema og de enkelte moduler, er det det som du er efter ? Du kan også arbejde med et bibliotek af "Standard" elementer.

Anyway - hvis du er lidt usikker her så vil jeg da anbefale at tage fat i en Wordpress Expert og få ham til at hjælpe dig - her kan du typisk på et par timer få lavet det som du mange gange selv kommer til at bøvle med i flere dage uden at få en ordentligt resultat

//Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny 

Hvis ud ønsker en gennemgående sidebar, så vil jeg helt sikkert anbefale dig at benytte Widgets. Det er det som de er til for :-) Hvis du bruger Visuel Composer, kan du også indsætte sidebars i content. 

:-)

Tilmeldt 30. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  dødsbo-hjælpen.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej morten,

Det jeg har gjort på nuværende tidspunkt er at lave en standard skabelon i biblioteket som jeg bruger hver gang jeg har en ny tekst, som jeg så bare sætter ind biblioteks skabelonen, er det en fin måde at gøre det på?

Tænker om man kan lave en skabelon, hvor at hvis man laver en ændring at det så træder i kraft alle steder?


Tilmeldt 30. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  dødsbo-hjælpen.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nemlig en gennemgående side skabelon jeg efterspørger, hvor at hvis jeg laver en ændring at det træder i kraft på alle sider.

Synes widgets virker ret besværligt at benytte, kan dette lade sig gøre uden at bruge wigets?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Johnny

Nej, hvis du bruger en skabelon, så mener jeg du manuelt kommer til at rette alle sider, så skal du have den samme tekst på alle steder, så er det nok ikke den vej - hvad der er det bedste afhænger vel en del af dit design og hvor du vel have teksten - her kan det jo være i en Widget, det kan være i din footer, jeg bruger selv en plugin der giver mig en popup/call-to-action - hvad er er det bedste er svært at sige - det afhænger jo af dit behov

//Morten

Tilmeldt 30. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  dødsbo-hjælpen.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, 

Har taget dit gode råd til mig og benyttet mig af footer menuen i bunden, som der så tilretter sig på alle sider. 
Er lidt i tvivl om det vil være smart at benytte widgets til at lave en standard side med de menuer der er i højre side som ses her: 
http://dodsbo-hjelpen.dk/doedsbo-koeebes/

Eller jeg skal lade dem være som de er, og så benytte mig af biblioteks layoutet istedet. hvad tænker du ville være bedst?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)