Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til Facebook & Instagram MARKETING

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg ønsker at forhøre mig omkring Facebook og Instagram marketing.

Hvad har folk gode erfaringer med? Hvad virker godt, og hvad virker ikke så godt?
Alle tips tages i mod med kyshånd!

Det drejer sig om en online tøj virksomhed

Tak på forhånd :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashionguy

det er et meget bredt spørgsmål,  men du kan prøve at vende det om, og spørge dig selv.

1. Er din målgruppe kun i DK, eller også uden for
2. Er det Damer, Herrer, Unge, eller hvem henvender dit produkt sig til ?
3. Hvad gør dine produkter unikke ?
4. Hvilken kvalitet er det ?
5. Er det B2B, eller B2C kunder

osv. osv.

Når du har analyseret dit segment, så er det meget nemmere og også billigere at ramme dine TARGET Kunder,
sagt på en anden måde din ROI bør blive væsentlig højere, når du har dit segment på plads.

Du er velkommen til at skrive en pm, eller ringe til mig på 31 16 39 30
hvis du ønsker yderligere hjælp til din annoncering.

Mvh. Per

Fashionguy123:

Hej Alle,

Jeg ønsker at forhøre mig omkring Facebook og Instagram marketing.

Hvad har folk gode erfaringer med? Hvad virker godt, og hvad virker ikke så godt?
Alle tips tages i mod med kyshånd!

Det drejer sig om en online tøj virksomhed. 

Tak på forhånd :-)

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashionguy!

Der er flere måder og bruge Facebook og Instagram marketing på. Som Per nævner er det i hvertfald en god idé, at gøre dig nogle idéer om hvem din målgruppe er, inden du går igang. Det er ikke sikkert, at det er de personer der ender med, at være mest interesseret i din virksomhed, men det finder du ud af ved at analysere dine resultater undervejs.

Jeg vil prøve at give dig et lidt bedre overblik over dine muligheder:

1. Content marketing - hvilket indhold skal du dele - hvor og hvornår? Dette er temmelig tidskrævende, men for at holde dine følgere engageret er det vigtigt, at poste regelmæssigt. Husk at tilpasse dit indhold til din målgruppe og invitér til samtaler - stil eventuelt spørgsmål. Du kan automatisere opslagene via eks. hootsuite og benytte dig af Facebooks egen planlægning af opslag.

2. Community management - Søg på et # som passer din målgruppe og kommentér på andre folks billeder. Sørg for det har relevans for dit brand, men virk ikke for salgsorienteret. Svar på alle spørgsmål du får. Vær social.

3. Annoncering - installér remarketing pixel, upload email-liste+kunde-liste og lav lookalike målgrupper. Test på dine målgrupper og se hvad der fungerer bedst.

4. Instagram Direct messages - du kan køre en direct messages kampagne. Se eventuelt her for at se hvordan Dove har brugt direct messages. 

Du er velkommen til at sende en pm eller mail på info@wearehumans.dk hvis du har flere spørgsmål.

Mvh Martin

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Vi har rigtig gode erfaringer med at promoverer vores kunders livstils produkter og brands på de sociale medier. Nu kender jeg intet til hvilket tøj du ønsker at sælge, men hvis der kan kobles noget identitet på, så har du virkelig en fordel. Facebooks segmenterings værktøj giver rigtig gode muligheder for at målrette direkte i mod ét specifikt segment. 

Husk at brug billeder, billeder og billeder! Der skal blikfang til at fange folks interesse. 

Held og lykke! 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)