Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af POS system til smykkebutik?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min søster har en smykkebutik, og er på udkig efter et nyt cloud baseret point-of-sales (POS) system.

Hendes nuværende system er fra Norriq. Det er baseret på Dynamics NAV. Norriq systemet er, for min søster, lidt for dyrt at vedligeholde og administrere.

Er der nogen herinde som kan anbefale, eller har erfaringer med, cloud baserede POS systemer som egner sig brug i en smykkeforretning.

Følgende er væsentligt:

- Rimelige omkostninger (etablering og månedlig drift)
- Kassedelen skal kunne fungerer selvom Internettet er nede
- Mulighed for migration af eksisterende data fra Norriq
- Automatisk backup til anerkendt datacenter
- Touch baseret terminal (evt. iPad)
- Integration til betaling via kort, Mobile Pay og andre populære systemer
- Integration til e-connomics
- Web baseret back-office (skal kunne køre på en Windows PC)
- Support for labelprinter (til udskrift af mærkater/prismærker/stregkoder)
- Support for stregkodelæser
- Krypteret fjernadgang via web/iPhone/iPad

På forhånd tak for svar

Mvh.

JASE-DK

Fra Skodborg
Tilmeldt 26. Jun 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  JASE_DK

Prøv at tage fat i Per fra Fjord-service. deres system er billigt i drift og fungere super.

Mvh

Brian Pedersen

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JASE-DK

Der er ellers mange POS leverandører her på sitet, men ikke mange der byder ind. Dine krav er ret høje, så vil med det samme sige at jeg/vi ikke vil kunne indfri dem alle sammen.

1)

Hvis du ønsker et Cloud baseret system, kræver det du er på internettet for at det virker, da softwaren jo netop ligger i "skyen" eller dvs. på vores servere, hostet hos anerkendt datacenter.Vi løser det på den måde at vi levere systemet på en iPad der både vil være på wifi og har et simkort installeret, så virker det ene ikke, så er chancen utrolig lille for det andet ikke virker. Det kræver mobilnettet er nede samtidig med jeres faste forbindelse.

2) Om dine data kan flyttes til vores system afhænger af hvilket format Norriq kan levere din data i ( gerne CSV eller andet gængs)

3) Vores software virker på både iPad ( IOS ) Mac og windows ( så der er fjernadgang via iPhone/Ipad ) og den backofficefunktion du nævner på Windows

4) Vi supportere Labelprint og stregkodelæser

Det vi IKKE kan hjælpe med er Integration til kortbetaling, din terminal skal derfor være 2 delt og du skal selv taste

beløb ind. Fordelen ved dette er at dit POS system kører videre hvis dankort er nede, hvilket mit indtryk er at en del af de andre systemer ikke gør.

Minus er at man skal taste beløb ind og at man kan lave tastefejl.

Vi integrere ikke med E-conomic men derimod vores eget økonomisystem www.iconomy.dk. Vi kommer i nærmeste fremtid til også at kunne integrere med E-conomic  i forhold til kassekladde, bogføring af bilag mv. ( 1-3 mdr)

Du er velkommen til at se mere på nedenstående og kontakte mig hvis det mod forventning, kan bruges alligevel:-)

VH

Anders

www.i-pos.dk & www.iconomy.dk

Tilmeldt 22. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders,

Tak for dit svar.

Mht. spørgsmål 1, så er redundans via mobilforbindelse selvfølgelig en helt OK løsning. Skifter systemet automatisk, eller skal der installeres en router som kan gøre dette (har ikke haft lidt problemer med at få den slags routere til at virke).

Jeg skal lige undersøge det med kortbetalingen hos min søster. Jeg tror dog at hun forventer integration, da hun har dette på det eksisterende system.

E-conomics integrationen er nok et must pga. revisoren.

Vi vender tilbage når vi har fået et overblik.

Mvh.

JASE-DK

 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JASE-DK:

Følgende er væsentligt:

- Rimelige omkostninger (etablering og månedlig drift)
- Kassedelen skal kunne fungerer selvom Internettet er nede
- Mulighed for migration af eksisterende data fra Norriq
- Automatisk backup til anerkendt datacenter
- Touch baseret terminal (evt. iPad)
- Integration til betaling via kort, Mobile Pay og andre populære systemer
- Integration til e-connomics
- Web baseret back-office (skal kunne køre på en Windows PC)
- Support for labelprinter (til udskrift af mærkater/prismærker/stregkoder)
- Support for stregkodelæser
- Krypteret fjernadgang via web/iPhone/iPad

Følgende er væsentligt:

- Rimelige omkostninger (etablering og månedlig drift) - TJEK -  Kontakt os for et løsningsforlsag
- Kassedelen skal kunne fungerer selvom Internettet er nede - TJEK de kører hybrid med hosted backoffice og synkronisering til POS.
- Mulighed for migration af eksisterende data fra Norriq - TJEK vi har importeret fra mange forskellige systemet
- Automatisk backup til anerkendt datacenter - TJEK
- Touch baseret terminal (evt. iPad) - TJEK vi supporter en lang række devices her
- Integration til betaling via kort, Mobile Pay og andre populære systemer - TJEK der er integrationen til både Ingenico fra NETS og Verifone terminaler
- Integration til e-connomics - TJEK vi har en stor integration og der kan ses detaljer her - e-conomic kasseapparat
- Web baseret back-office (skal kunne køre på en Windows PC) - vores backoffice er browser baseret så det er intet problem
- Support for labelprinter (til udskrift af mærkater/prismærker/stregkoder) - TJEK , der er indbygget i POS og som Addon til baglokale print har vi en avanceret printplatform til labels, tags, kødbens labels mv.
- Support for stregkodelæser - TJEK
- Krypteret fjernadgang via web/iPhone/iPad - Backoffice kører krypteret ja :)

Er der andre ting som er væsentlige for butikken ? Her tænker jeg loyalitetsløsning fx. kundeklub, eller lagerstyring,  webshop integration?

Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det findes ikke så mange rigtige smykkesystemer i markedet og slet ikke der kan tilbyde hele palletten af ønsker. Løsningen NP Jewellery fra NaviPartner med 1500 detailkunder heraf mere end 60 smykkebutikker, kan tilbyde den mest specifikke brancheløsning og kommer tættest på. Du kan læse mere her http://www.navipartner.dk/loesninger/np-retail/np-jewellery/

Systemets backend er Dynamics NAV 2016. Hvis i selv ejer Jeres NAV licenser i forbindelse med Norriq løsningen, kan disse genbruges og i sparer herved etableringsomkostninger.

Jeg tager meget gerne en snak med Jer for at høre mere om behov og fortælle mere om løsningen. Mine kontakt oplysninger er herunder.

Med venlig hilsen/ Best regards,

 

Johnny Andersen 

Key Account Manager            

_________________________

Navi Partner København ApS

Tangen 6

8200 Aarhus N

Direkte +45 60386694

Telefon +45 70220322

www.navipartner.dk

_________________________

 

Try out the new Dynamics Retail mobile POS for free at www.dynamics-retail.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)