Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

boost min hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Fra  indbo-experten.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler en som kan fixe min hjemmeside. Eventuelt lave en helt ny hvis den er ubrugelig den jeg har . Den skriger på seo. Og kunne være lækkert at det var en som virkelig kunne levere varen . Har prøvet et par gange og betalt uden nogen egentlig ændringer i Google rank . Håber du er et sted derude .

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Lars

Jeg vil da godt give det et "skud" - jeg har lige ansat en SEO ekspert, han kunne sagtens kigge på det for dig.

Prøv at sende mig en mail på mhn@mhn-consulting.con eller giv mig et kald på 3053 1351, så finder vi en skarp pris til dig

//Morten

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  SearchMind Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Vi har speciale i lige præcis det du efterspørger. Vi har hjulpet flere virksomheder når det ikke er lykkedes andre at finde fejl/få den til tops. 

Du kan se mere på vores hjemmeside www.searchmind.dk - Vi har speciale i SEO, og laver ikke andet end SEO og Adwords. 

Du kan evt give mig et kald, eller sende en mail på hans(a) searchmind.dk hvis du vil vide mere. 
rigtig god aften. 

mvh

Hans 

Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!

Fra Svendborg
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Market Select ApS - Targethouse concept Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg vil gerne give dig et bud -

et bud der også indeholder en garanti for ranking - du får simpelthen dine penge retur

såfremt vi ikke opnår det aftalte..

Med Venlig Hilsen

René Jensen

tel- 22101892

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 03:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

 

Det lyder som et projekt vi sagtens kan være behjælpelige med! Vi er eksperter i SEO og har mange års erfaring på området. Da vi er lokaliseret på Filippinerne, kan vi helt klart give dig et tilbud til konkurrencedygtige priser.

For at give en estimeret pris, kunne jeg godt tænke mig at høre lidt mere. Du er velkommen til at sende mig en mail på trine.n.nielsen.lund@gmail.com. Herefter kan vi have os en uforpligtet samtale, om hvad det netop er vi kan tilbyde din virksomhed.

Du kan da gå ind og besøge vores hjemmeside og se hvad vi tilbyder og referencer.

 

Mvh

Trine

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg vil meget gerne have lov til at udarbejde dig et uforpligtende og gratis oplæg på hvorledes du vil kunne opnå øget synlighed i Google.

Først og fremmest har jeg et par spørgsmål til dig omkring din forretning. Smid mig gerne en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk med en beskrivelse af din forretning, samt ambitioner i Google.

Uanset hvad du ender med at vælge, så vil jeg råde dig til at få udarbejdet nogle konkrete målsætninger før du går i gang med et samarbejde. "SEO optimering" er et begreb der praktiseres og tolkes i vidt forskellige omfang.

Hav en god mandag :-)

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars!

Jeg vil ligesom de mange andre her, gerne komme med et uforpligtende bud på opgaven. Så hvis du vil have endnu et tilbud, så må du meget gerne skrive en kort besked til mathias@riismedia.dk , og fortælle hvad du har af krav til hjemmesiden.

Lige et par kommentarer / gode råd til din (nye) hjemmeside.

Som den ser ud lige nu, vil jeg påstå at der prioriteret helt forkert på SEO fronten / der er lavet en meget lille SEO indsats eller bare en meget ringe en. Jeg vil anbefale dig at få lavet en ny hjemmeside af en, der tænker SEO indover helt fra starten - det kunne være mig ;-)

En forudsætning for at du kan få gode resultater i Google, er at dine forskellige sider har en del indhold - altså tekster, billeder og evt. videoer. Google skal have en grund til at vise din hjemmeside frem.

Når du har styr på indholdet og designet af din egen side, ville de være en god idé at investere i noget linkbuilding, da det netop er denne, som kan få dig til at rykke over dine konkurrenter. Men linkbuilding for en virksomhed som din, er bestemt ikke nemt - så som Simon skriver, så få opsat nogle realistiske og konkrete mål, for hvad din hjemmeside skal præstere.

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)