Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tryk af malerier og tegninger

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg ønsker at få trykt et maleri eller en tegning, som et motiv på posters og postkort da jeg gerne vil have mulighed for at sælge det til mange.

Er det muligt, og i så fald hvem kan hjælpe med det?

Mvh

Lasse

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Hvis du skal have trykt så prøv dem her: http://www.discountprint.dk/, bare ikke brug dem under en valgkamp. Der er er mange politikere som bruger dem, så tiden er ikke på deres side lige inden en valgkamp.

Jeg bruger dem også selv til meget af mit tryk(har ikke så meget), de gør arbejdet ordenligt :)

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Du kan sende mig en mail på nedenstående, så kan vi tage den derfra.

Csjhandel@gmail.com

God weekend!

Nico

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Mit problem er ikke så meget at finde et sted der kan lave tryksager. Jeg mangler noget info om hvordan processen med tryk af malerier foregår Jeg vil gerne vide hvordan jeg et maleri jeg har malet og som jeg kun har fysisk, over i digital form og trykt på posters mm.

Mvh Lasse

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 58
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nico

Har sendt en mail.

Mvh 

Lasse

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Jamen hvis du har fundet et trykkeri, er det jo bedst at afklare processen med dem, så det bliver bedst muligt ifht deres processer.

Men generelt skal der laves en digital fil af maleriet, og den bedste måde er en scanning, 2.bedste er affotografering.
I de fleste tilfælde, vil man på grund af maleriets størrelse, vælge affotografering.

Ved affotografering er kameraets kvalitet afgørende for slutproduktets kvalitet. Brug en professionel fotograf til at lave et godt billede.

Jeg kan anbefale lasertryk.dk som lev. af tryksagerne, de er både hurtige og kvalitetsbevidste.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Kjær Hauerberg:

Hej Tobias

Mit problem er ikke så meget at finde et sted der kan lave tryksager. Jeg mangler noget info om hvordan processen med tryk af malerier foregår Jeg vil gerne vide hvordan jeg et maleri jeg har malet og som jeg kun har fysisk, over i digital form og trykt på posters mm.

Mvh Lasse

Så er vi ude i nogle vanskeligheder, da produktet skal skannes eller hvis det er stort så skal det afbilledes(og ikke med en telefon).

Her skal du faktisk finde en som ved hvad han laver, for der er mange ting der kan spille ind i dit slut produkt, kamera, lys, erfaring osv...

Fra Randers C
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 44
Fra  BY LUX - bylux.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Tag ud og besøg et trykkeri og tag en snak med dem. De har helt sikkert en ide til en løsning. Vi har selv en shop med plakater hvor der har været forskellige udfordringer og det synes jeg at trykkerne har været gode til at løse. 

Held og lykke med det! 

bylux.dk

BY LUX plakater er designet i Limited Edition a 100 stk.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)