Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster Facebook annoncering?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ribe
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget skal man regne med at et bureau eller en konsulent, skal have for at varetage den online markedsføring for et firma?

Hvad koster varetagelsen af den daglige drift af side indeholdende følgende:
- Daglige opslag

- Døgn besvarelse af kunders henvendelser på de sociale medier

Dertil kommer Facebook annoncering:

- Opsætning af annoncer

- Løbende optimereing af af annoncer

Hvad koster de to dele hver for sig, og i hvilket leje ligger en samlet pakke? 


Venlig hilsen 
Troels Lund Johansson

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels,

Jeg tror at du bør konkretisere specielt de 2 punkter under daglig drift, hvis du ønsker at få kvalificerede estimater. Og frem for alt estimater/tilbud som kan sammenlignes.

Hvad gemmer der sig f.eks. bag "daglige opslag" - hvor mange daglige opslag drejer det sig om? og afleverer i færdige billeder og tekst i korrekte formater og sånt?

Og måske endnu mere fluffy kravspec: "Døgn besvarelse af kunders henvendelser på de sociale medier".

Jeg forstår at du gerne vil have oplyst en ca. pris på en funktion, men dem som sælger den tjeneste som du efterspørger fakturerer i timer.

Mvh Søren

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels

Priserne vil typisk afhænge af netop det arbejde der måtte forelægge i jeres specifikke tilfælde. Altså, hvis I ønsker to opslag dagligt er prisen en anden end hvis der er tale om to ugentlige :-)

Vi varetager Facebook administration og annoncering på vegne af flere af vores kunder. Du er meget velkommen til at smide hive fat i mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller tlf. 70 40 40 50. Såfremt du sender en mail, så angiv gerne en lille beskrivelse af din forretning samt hvilke ambitioner du har på Facebook.

Uanset hvad ønskes du held og lykke i din søgen :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)