Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indsæt Facebook pixel i prestashop, hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg skal have indsat Facebook pixel i min kammerats Prestashop, men hvordan gør jeg det nemmest? Jeg har søgt på både Facebook og Google, men syntes ikke jeg kan finde en guide til hvordan man gør. Der er masser af guides til Wordpress, Joomla m.m., men ikke til Prestashop. Findes der en nem måde at indsætte den på eller skal jeg ofre penge på et af de moduler man kan købe? Hvis det kommer til at jeg skal købe et modul, hvilket et skal jeg så vælge? Det skal lige siges at jeg endnu ikke har den store erfaring med at rode med php og html, så håber på at der findes en nem måde at indsætte pixlen på.

Mvh

Kim

Tilmeldt 27. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Fra  The Suspension Company Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Prøv lige på youtube engang; Der har vi fået disse to kolonner/ikoner på vores site; TheSuspensionCompany.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes bare ikke jeg kan finde noget om at indsætte pixel i prestashop. Kun reklamer og guide til at bruge specielle moduler.

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen som kan hjælpe?

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bare bruge et af de moduler som er bygget til det ??
Hvis du absolut ikke vil bruge et modul til det, så skal det kodes ind i corefilerne eller i temaet...
Alternativt, så installere dette modul, som gør at du kan placere koden i headeren på shoppen.

https://mypresta.eu/modules/front-office-features/html-box.html

Jesper Andersen
Gohosting.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skam ikke noget i mod moduler, men ville bare høre om der var en nem måde at installere pixlen på, eller om jeg skulle investerer i et modul og evt. hvilket. Det modul du henviser til har jeg kigget på, men var i tvivl om det kunne installere pixlen på den rigtige måde. Syntes ikke jeg så noget med Facebook pixel i beskrivelsen, så var i tvivl om det ville virke ordentligt med pixlen.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)