Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback min hjemmeside fyr løs

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Min aller første wordprees jeg havde aldrig troet, at jeg kunne lave den så hurtigt 

jeg har selv lavet alt med lidt råd især fra gode amino.dk 

plug in alt er på sidden har gennemgået næsten alle seo råd lidt mere tags kunne der være men skal heller ikke overdrive dette 

jeg er ordblind men har selv prøvet rette teksten hvad jeg selv kan,, jeg har brugt mange timer der også  

Mine side er poledancer.dk som jeg ønsker feedback på det er lidt erotiske side da jeg bruger meget stripper temaer i mine shows

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

fyr løs med kritik af min wordpress blog jeg jo ordlind, så mon ikke der et par formulerings fejl  , alle forslag er velkommen 

håber der kommer noget kritik,  for jeg ved min blog ikke er perfekt , jeg er jo ikke webmaster 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael.

Tillykke med din nye side Yes. Der er lidt for mange sproglige/grammatiske fejl til, at jeg personligt kan gennemgå dem med dig, så mit personlige råd må være, at du finder en, der har styr på dette, også selvom du bliver nødt til at ofre en lille håndfuld penge på det. Det kan godt betale sig! Wink

Bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Smørum
Tilmeldt 20. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael

Jeg synes at dine billeder er en anelse hulter til bulter - det synes jeg sender et lidt uprofessionelt signal.

Prøv evt. at hold en standard for dine billeder, så de fylder det samme, har samme opløsning og ikke skaber for meget tomt/hvidt plads på din side.

Du kan for eksempel undersøge om der findes et andet Wordpress tema, som kan håndtere opsætningen af dine billeder lidt flottere.

Dernæst har du lidt for mange "bullets" i dine lister i forhold til de punkter du har. I mine øjne bør der kun være "bullets", hvor der står noget - og altså ikke i mellemrummene.

Ha' en god aften.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej begge 2 

1000 tak for jeres mange gode ting jeg kan gøre for min hjemmeside.

Undskyld søren jeg kan ikke lige forstå hvad ordret bullets betyder ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ishøj
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Fra  AG Muskelmassage v. Anette Gustafson Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sejt gået at du kaster dig ud i det...skal selv i krig med World Press snart

desværre er det et noget indtryk man får....men du er vel heller ikke færdig med den ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Sep 15
Indlæg ialt: 79
Fra  TEXTA Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael,

Som du selv påpeger, så er der et par formuleringsfejl hist og her. Hvis du får brug for hjælp til at kigge på dette, så smid mig en besked på pkl@texta.dk - så finder vi en billig løsning til dig. 

Ellers er det en rigtig fin hjemmeside, du har fået dig. Stort tillykke! 

Mvh

Rød tråd og relationer igennem content marketing. Find os på https://texta.dk.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Syntes din landingpage er mere en blog end en hjemmeside.(men det er måske meningen?)

Tror jeg ville arbejde med en anden wrapper som baggrund i stedet for den hvide.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil nok stå for det meste ved hjemmesiden tekster og lave det hele selv , da jeg lige nu kun lave shows til polterabend diskoteker med mere  jeg er jo poledancer  dette er performer branchen den er meget sæson præget så i perioder er der ingen jobs januar, februar med mere og oveni satser jeg mest pole dans og det er hårdt form for optræde , så vis kommer flere jobs en weekend kan jeg kun klare det ene jobs for det meste.

kunne dog godt bruge feedback forbedre optimere mod få flere jobs , i hverdage og i lavs sæson især 

måske meget højere priser end nu , da jeg regner med at få for mange jobs i højsæson , men mere rabat i lavs sæson , altså meget varieret priser end nu ,men man  skal heller ikke miste overblikket på hjemmesiden 

jeg vil kigge på alle de gode ting i har skrevet i tråden jeg takker mange gange

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)