Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan f...fjerner jeg min windows 10 version

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Peter Høgfeldt Andersen:
Microsoft har heller ikke ved Microsoft Office tvunget nogen der har betalt for deres licens til at betale et abonnement. Man har måske købt en licens til en af de forrige udgaver. Når supporten til denne udgave udløber må man vælge om man fortsat vil have support eller have en nyere udgave. Og det koster naturligvis penge, da du så får et nyt program. 

Det er så ikke korrekt, har du købt office pakken, tror det var før 2012, kan den ikke flyttes over på en ny PC. Du tvinges til at købe en licens eller fravælge MS office.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

bkonig:
Det er så ikke korrekt, har du købt office pakken, tror det var før 2012, kan den ikke flyttes over på en ny PC. Du tvinges til at købe en licens eller fravælge MS office.
jeg kunne bare kontakte MS og fortælle min computer var gået ned - så låste din licensen op så jeg bare kunne lave ny office installation faktisk (det var så en 2010 som jeg lever med)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Århus
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Interactiva Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det er det nemlig lige præcis. Den bliver ved med at dukke op uanset hvad jeg gør.

Hilsen Ulla Kaaber Christensen, Interactiva

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mener du kan gå i kontrolpanel/settings og slå alle opdateringer helt fra - og så stopper det - men du har så en win 7 der bliver sårbar mod alt muligt om kort tid, så det er lidt pest eller kolera for wen 7 updates stopper i alle fald. Man er nok nødt til at vælge 10 - like it or not

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet gwx mapperne her

C:\Windows\System32\GWX 

Og her

C:\Windows\SysWOW64\GWX 

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

lysende - og man får så ikke automatisk win 10 ind? Skal man stille noget på update indstillinger for at beholde update af 7 men ikke få 10 med ned?

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

At downloade Win 10 har alle dage været et aktivt tilvalg, man behøver intet at foretage sig, bliver man på win 7 er d et også kun opdateringer til denne man vil modtage

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Ja korrekt der skulle gerne leveres sikkerhedsopdateringer til Windows 7 frem til 2020. Og er man træt af hele tiden at få tilbudet om opgradering til Windows 10 så kan man følge denne guide

Synes det er rigtig bondefangeri det Microsoft har lavet denne gang med at tilbyde denne nye Windows version nede i højre hjørne af ens computer.

Også fordi mange af mine kunder har ringet hvor de troede de var noget de skulle opdatere og da det så var sket så var det ikke noget de ville have. Da man rigtig gerne vil have det hele er som det plejer.

Og lige pt. råder jeg ikke folk til at opdatere da rigtig mange ting kan gå galt. Da dette system er så nyt og der er rigtig meget hardware derude hvor tingene ikke spiller sammen med Windows 10.

Skal f.eks. ud til en i morgen som blev rådet til at opdatere og derefter virkede hende trådløse usb netkort ikke. Og hun var så ude at købe en ny, hvor de sagde i butikken at denne virkede med Windows 10. Som så ikke var tilfældet. Og tager man en søgning på nettet så ser man også at rigtig mange har fået problemer med deres trådløse netkort efter opdatering til Windows 10.

Jeg har haft kunder hvor computeren ikke ville boot op efter en opdatering og hvem skal betale vi computerfolk for at redde det hele igen. Ja det skal de alm. Windows brugere som får problemerne efter Microsoft bondefanger den til at opdatere. Da mange jeg har snakket med troede de skulle få det var sådan en vigtig opdatering som man altid snakker om i tvét. Ja de havde ikke engang forstået det var et helt nyt system der ville ændre hele udseendet på ens pc.

Synes klart det er en skidt måde de har valgt at gøre det på denne gang. Og tænker meningen med at få så mange over som muligt ved at gøre det gratis osv. Må helt sikkert være der senere hen kommer en eller anden form for en betaling på i forhold til opdateringer eller andet.

Kim

Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 4
Fra  kisura.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 5 (41 indlæg)