Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan f...fjerner jeg min windows 10 version

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

En simpel regel for rigtig mange styrer systemer

Du kan altid opdatere opad (fra 7 til 10 f.eks)

men du kan ikke opdatere nedad (fra 10 til 7)

Derfor er mit bud, at din eneste mulighed, for at få 7 tilbage, at du skal formatere helt og begynde der.

Personligt kan jeg så slet ikke forstå hvorfor, elsker mit Windows 10 :)

Vh Henrik

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas,

Så du kan ikke mærke nogen reel forskel? :) Det hjælper mig overhovedet ikke det her.. Jeg er stadig ligeså splittet som jeg var igår! :)

- Erdal

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Erdal:

Hej Lucas,

Så du kan ikke mærke nogen reel forskel? :) Det hjælper mig overhovedet ikke det her.. Jeg er stadig ligeså splittet som jeg var igår! :)

- Erdal

Jeg som forbruger, ved at browse - nej. Min computer er hurtig anyway, men den starter langt hurtigere op.

Selv på de skod computere som jeg har stående (gammel i3 CPU, med 4gb ram og gammel gammel SATA disk) - der er windows 10 helt fint.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg har hørt, at Win10 vil kræve brugerbetaling bagefter.

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja da, det er jo Microsofts nye politik, først sælger vi dig et produkt... Et par år efter kræver vi så en licens aftale for samme produkt, som du engang har købt og betalt. Jvnf officepakken.

Tænk om vi andre kunne gøre det samme.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg installerede selv windows 10 for et par mdr siden, og har ikke oplevet problemer af nogen art.

Synes nu heller ikke 10 er så meget anderledes end den forrige version. Tror nu man er bedst tjent med at følge med og få de nyeste versioner på sin enhed, 

så nok bedre for dig, Ulla, at få din windows 10 til at køre, så du ikke skal tilbage til gamle windows versioner

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal lige være med... Vil det sige at alle de mennesker som har fået Win10 foræret nu, i fremtiden skal til at betale for det det? :/

- Erdal

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

bkonig:

Ja da, det er jo Microsofts nye politik, først sælger vi dig et produkt... Et par år efter kræver vi så en licens aftale for samme produkt, som du engang har købt og betalt. Jvnf officepakken.

Tænk om vi andre kunne gøre det samme.

Tænk hvis dine kunder, begyndte at diktere for dig, hvordan du skulle prissætte og drive din forretning. :) 

Det er helt fair at være utilfreds, jeg havde store udfordringer med Wifi på win10, men det er ved at være noget tid siden jeg har oplevet udfordringer. 

Men at spilde sin tid, ved at brokke sig over forhold, der ligger uden for ens indflydelse, i stedet for at finde en løsning, er en skidt reklame at sende over for potentielle kunder, samarbejdspartnere eller investorer

Tilbage til topic

Jeg bruger Win 10, Win 8.1, mac og linux, og hver har deres fordele og ulemper. Jeg vil altid anbefale, at du gør ordentlig rent, ved at starte forfra. På den måde, er du sikker på, at der ikke ligger noget adware, spyware, virus, trojans, keyloggers osv. og udgør en trussel for dig. 

Når du er i mål med det, vil jeg anbefale dig, at få en ekstra computer, og adskille de to, så den ene er til arbejde, og den anden til privat. Det betyder ikke at en masse ekstra plads, der er både Intel NUC og laptops, du kan købe til meget små penge. Chromebook er udemærket til privat brug. 

Og til sidst vil jeg råde dig til, ikke at opdatere din maskine dedikeret til dit arbejde, med andet en sikkerhedsopdatering. Dvs. vent med at opdatere til windows 10, før der kommer en servicepack. Jeg bruger selv windows 10 til arbejde, men kun fordi jeg har en anden maskine med windows 8.1, hvis der skulle opstå udfordringer. 

Jeg håber du kunne bruge mit svar. 

Sendt fra min telefon

Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulla.

Jeg forstår ikke helt.
Du har fået din windows 7 tilbage men kan ikke fjerne windows 10?
Er det Windows 10 opdareringspopuppen nede i højre hjørne du ikke kan fjerne??

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du lige har opgraderet windows 7 til 10, kan du inden for en måned rulle opdateringen tilbage igen. Det er beskrevet hvordan her:

http://www.it-blogger.dk/fortryd-opgradering-til-windows-10/

Er det mere end én måned siden, er der ingen anden vej end at geninstallere helt. 

Et alternativ er dog at acceptere at Windows 10 er kommet for at blive. Generelt er Windows 10 hurtigere end i hvert fald windows 8. Er den langsom kan det f.eks. skyldes at der skal opdateres nogle drivere, da der ofte kommer driver inkompatibilitet i starten af et nyt operativsystem. 

At beholde windows 7 er kun en kortsigtet løsning. Snart stopper opdateringerne og så vil det være usikkert at bruge windows 7.

Og nej, Microsoft har ikke meldt ud at Windows 10 kun er gratis i starten og senere kommer til at koste penge. Men den opgradering du får gratis nu, vil muligvis komme til at koste penge hvis du vælger at vente til efter sommeren. Men dem der opgraderer gratis nu beholder deres Windows 10, ifølge de udmeldinger Microsoft er kommet med.

De tjener penge på andre af deres produkter du anvender og så også på at indsamle statistik for din computerbrug, ligesom Google gør det. Om en fremtidig opdatering til Windows 10 kommer til at koste penge, kan vi jo først se når den kommer. 

Microsoft har heller ikke ved Microsoft Office tvunget nogen der har betalt for deres licens til at betale et abonnement. Man har måske købt en licens til en af de forrige udgaver. Når supporten til denne udgave udløber må man vælge om man fortsat vil have support eller have en nyere udgave. Og det koster naturligvis penge, da du så får et nyt program. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)