Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App til overblik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender/har udviklet en god app til en virksomhed som min, som har medarbejdere ude i 'felten' på rengøringsopgaver og diverse? Der skulle gerne være mulighed for at logge tid man har brugt på opgaver, logge hvor man har udført opgaven osv. Altså, et program som kan give overblik! Jeg har kigget på Tamigo, men det er ikke helt det jeg søger.

For nuværende bruger jeg OneNote, som er udmærket, men jeg savner noget rullegardin og nogle options, der gør det lidt nemmere at putte data ind.

Og hvis der ikke er nogle gode bud, er der mon nogen som er friske på at udvikle programmet?

Jacob

Tilmeldt 19. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv med https://toggl.com/ det er ret nemt at sætte op, og du kan logge/tidsregistrere hvad du vil.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve boxus, jeg ved ikke om du kan time registrere(jeg bruger ikke selv arbejdsopgave funktionen). Bare et bud :)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jacob

Her tror jeg at jeg har lige den løsning i skal bruge.

Vi arbejder en del med et tool der hedder AppSheet, med dette tool kan vi bygge mobile løsninger direkte ovenpå regneark, og når du får data leveret der så kan du jo arbejde videre med dem lige på den måde du måtte have behov for.

AppSheet er utroligt simpelt at arbejde med, så her kan vi skræddersy en løsning der passer spot-on på din forretning

Jeg har begået en lille video der viser hvordan vi kan arbejde med en simpel løsning til registrering og godkendelse af timer, den finder du her:http://www.mhn-consulting.com/app-udvikling/app-sheet/simpel-tidsregistering-fra-app-til-regneark/ 

En simpel løsning som denne kan du have oppe at køre på ½ - 1 dag i udviklingstid, afhængigt af de nærmere detaljer i dine krav.

Giv mig gerne et kald på 3053 1351, så kan vi lige tage en snak om mulighederne

//Morten

Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Du kan prøve at kigge på workpilot, det er et meget fleksibelt system der kan tilpasses helt til dine behov og ønsker.

Det har mange integrationsmuligheder, bla. til systemer som E-conomic, BillysBilling, Navision, C5 osv.

Prisen er også meget konkurrence-dygtig.

Med venlig hilsen

Lars Bertelsen 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)