Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny smykke webshop startet, giv mig venligst feedback :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg er nu efter godt otte måneders arbejde, færdig med min webshop https://sanorita.dk, som sælger smykker i en god kvalitet, i den billige ende af markedet. Jeg har kørt lidt Facebook annoncer, samt en konkurrence her i sidste uge, for at lokke lidt likes til min side https://www.facebook.com/sanoritadk/, det har givet lidt over 200 gode likes, og nogle få salg.

Det ville hjælpe mig meget, hvis der var nogle som ville kigge lidt på min lille shop samt Facebook side, og komme med noget konstruktiv feedback. Hvis der er nogle som har gode ideer til SEO jeg kunne udnytte, eller kender nogle gode muligheder for målrettet markedsføring, så vill det også være dejligt :)

Mvh Jonas.

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Fra Toftlund
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Hjemsted import og handel A/S - jmkiil.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Tillykke med din nye webshop. Det skal nok blive rigtig godt.

Mine anbefalinger til dig vil være at gøre teksten med læsbar - synes at den er noget utydelig (svag i styrke) samtidig kan dine billeder have en tendens til at falde en smule ind i baggrunden, og dermed forsvinde.

Håber at du kan bruge det til noget konstruktivt og igen held og lykke med sitet.

Nedenfor har jeg lige lavet et udklip fra vores site - blot for at give dig lidt inspiration til noget af det som vi har arbejdet meget med - læsevenligheden, samt det at vores produkt billeder ikke må forsvinde i baggrunden

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot webshop. Den virker både gennemført og professionel. Jeg er enig i, at din skrifttype nok skal en anelse op i tykkelse. Dit logo virker heller ikke helt skarpt. Du kunne måske også have lidt banner-plads på forsiden, til tilbud og lign.

Dog småting. Du er startet op på et godt fundament :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mickey, tusind tak for de dejlige ord. Jeg er enig i at teksten ikke er tydelig nok, det må jeg lige arbejde med. Har ikke lige tænkt over at billederne måske falder lidt ind i baggrunden, det skal jeg da også lige have en kigger på, god dag :)

Tusind tak Mikael, skal helt sikkert have kigget på mine tekster, har godt tænkt lidt over det. Vil også lige få lavet en bedre opløsning på mit logo, har photoshop filen, så det er jo ikke mange minutter det tager at få gjort det helt skarpt :)

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Først og fremmest så synes jeg lige at du skal fjerne "Demo Store" fra denne i footeren: © 2015 Magento Demo Store. All Rights Reserved. :)

Dernæst så synes jeg at det er en spændende shop, med spændende produkter! :) Er det her f. eks ægte sølv? https://sanorita.dk/armbaand/pyramideformet-solv-armband-med-diamanter Jeg savner en lidt bedre beskrivelse af produkterne...?

- Erdal

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erdal, den har jeg squ misset, godt set :)

Jeg skal have lidt bedre beskrivelse af produkterne, det er jeg klar over. Nogle kan blive i tvivl om produkterne er ægte guld og sølv, hvilket det selvfølgelig ikke er til den pris, men det kan jeg ikke forlange for kan regne ud.

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har ikke læst det andres indlæg helt igennem, så der er risiko for gentagelse ;)

Hastighed:

Prøv at køre den gennem www.tools.pingdom.com og https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

Jeg synes du skal prøve at arbejde med dine CTA på forsiden.

Synes du burde lave om, så det knapperne er orange og først bliver grå ved hover. Det kommer i det hele taget til at være noget du skal arbejde med og når der begynder at være noget data, kan du begynde at splitteste siden.

Du kunne evt. lægge lidt farve på indkøbskurven også, så folk bliver ledt videre, når de har lagt et produkt i kurven.

https://sanorita.dk/checkout/cart/ vil jeg nok ændre til dansk samme andre steder

Din blog vil jeg få delt op i nogle kategorier, der har hver deres kategoriside. Du skal bare have en masse indhold sparket afsted!

Kategori siderne vil jeg ligge i footeren.

Det var lige hurtigt mine tanker :)

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Tillykke med dit nye website.

Du efterspørger et par SEO tips så sender dig et par tanker. Noget som kan hjælpe dig, er at tilmelde dig Google Search Console (i gamle dage hed det Google webmastertools). Det er et gratis tool fra Google på samme måde som fx Google Analytics. Her tilbyder Google dig lidt indsigt i hvordan de ser dit website. Hvordan er din hastighed, hvor mange sider har du indekseret på google, hvilke søgninger er du synlig på, har du husket unikke titles og metabeskrivelser på alle URLer osv.

Hvis jeg var dig, ville jeg starte med at fokusere på unikke titles og metabeskrivelser og sørge for at de indeholder de ord som du forventer at de besøgende vil skrive når de skal finde en af dine sider på google uden at kende din forretning på forhånd. Du kan evt finde hjælp til hvad der har mange søgninger på Google ved at bruge Google keyword planner, som er en del af deres adwords interface (kræver at du er eller bliver tilmeldt men er gratis).

Det kan være en god ide at teste længden på den tekst du lægger ind i title og meta på forhånd, så den ikke er længere end de tegn som Google viser i søgeresultaterne. Det kan du teste her: http://www.seomofo.com/snippet-optimizer.html

Der er utroligt meget du kan gøre og der findes et hav af gode indlæg om SEO. Så dette er så absolut blot lidt at komme i gang på.

Held og lykke!

Venligst Ninna

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Hansen:
Nogle kan blive i tvivl om produkterne er ægte guld og sølv, hvilket det selvfølgelig ikke er til den pris, men det kan jeg ikke forlange for kan regne ud


Ja, oveni det, så er det i strid med Markedsføringsloven § 3 om vildledning.

Du må ganske enkelt ikke kaldet det for "guld med diamanter". Fortæller det kun, så du kan nå at justere dem ind inden du risikerer at få et rap over nælderne :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 53
Fra  Pandas Digital ApS Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger, der er lidt der kan forbedres der, det er da helt sikkert, tak.

Tak for de gode råd Ninna, kan jeg helt sikkert bruge :)

Hej Gita, det er noget jeg ikke helt har været klar over, og skal helt sikkert ikke ud i noget rod der, så har lynhurtigt fået rettet alt hvad der hedder sølv og guld, til sølvfarve og guldfarve, indtil jeg får rettet titlerne manuelt, tak.

Web Programmør med erfaring indenfor linux, php, mysql, javascript og div. cms som magento, prestashop, wordpress & drupal.

Kontakt mig for et godt tilbud! :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)