Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg søgemaskineoptimere mit nye website?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Start med at finde ud af hvilke søgeord du gerne vil findes på, og sørg for at have en masse god og relevant tekst som "omhandler" disse søgeord, det er første skridt.

//Morten

ps: Flotte billeder i øvrigt :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, :-) 

Søgemaskineoptimering er en meget bredt felt, som indeholder mange forskellige elementer. Først og fremmest skal du have præciseret hvilke målsætningen du har - altså hvilke placeringer ønsker du i Google jf. de søgeord du ønsker at blive vist på. 

Google elsker tekst. Derfor skal du starte med at sørge for at du har en masse tekst der kan sættes i relation til dine ydelser.

Jeg kan se at du benytter WIX - Derfor fandt jeg denne guide du måske kan få glæde af: http://www.wix.com/blog/2014/09/12-seo-boosts-for-your-wix-website/

Du er velkommen til at kontakte mig for eventuelle spørgsmål til søgemaskineoptimering i almindeligehed. Kan fanges pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok kigge mig omkring et mere seo venligt cms og lægge mine billede content op der. Prøv at søge i google med denne tekst "site:naturekspression.com" så kan du se at der kun dukker een side op. Hvis du derimod tager "site:amino.dk" så dukker der 300.000 op.

Det betyder altså at google ikke har indexseret så meget at dit indhold og måske heller ikke kan.

Få flyttet billederne over på f.eks. wordpress og så lav lidt beskrivelse og en god title til hvert billede så skal det nok hjælpe gevaldigt. Hvis du ikke aner hvad wordpress er og hvad du skal stille op kan du lægge opgaven på amino freelancer hvis du vil betale andre for at gøre det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)