Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Master Card debit ved online

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever rigtig ofte, at mine kunder har problemer med at bruge deres Master Card debit.

Så sent som i dag havde jeg 2 på chat, der ikke kunne gennemføre deres køb. Det irriterer mig rigtig meget,

for så er der sandsynligvis rigtig mange flere, der ikke gennemfører køb og gider orientere om det på chat.

Er det noget I andre webshops også oplever ind i mellem?

dbh.

Brian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

en årsag kunne være de ikke havde dækning nok på kontoen, for det er jo netop formålet med debit versionen - eller de allerede havde overskredet deres dags max

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg oplevede også samme problem med Mastercard på min shop.

Hos mig var problemet, at jeg ikke havde fået tilknyttet internationalekort til min mobilepay aftale. Så hver gang, der var en der ville betale med mobilepay, men som havde deres Mastercard tilknyttet deres mobilepay konto, gik betalingen ikke igennem.

Om det er det samme hos dig, ved jeg ikke, men blot en ide.

Som John siger, kan det også være at der ikke er dækning på kontoen. Hos ePay som jeg benytter, kan jeg se en fejlkode for alle afviste betalinger. Der kan jeg også se hvis der ikke er dækningen på kundens konto.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:
Hos mig var problemet, at jeg ikke havde fået tilknyttet internationalekort til min mobilepay aftale

Der kunne der måske være en forklaring. Men sådan noget jeg troede betalingsudbyder automatisk sørgede for, men vil da prøve at kontakte dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

en årsag kunne være de ikke havde dækning nok på kontoen, for det er jo netop formålet med debit versionen - eller de allerede havde overskredet deres dags max

vh John Hannover


ja, men det har ikke været tilfældet. Og det er mange, der "driller", så tror ikke det er tilfældet med manglende penge ved dem alle...Og slet ikke når kunderne ligefrem tager sig tid til, at chatte om det

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg lavede min ansøgning til mobilepay og betalingskort, havde jeg glemt et enkelt flueben i ansøgningen, der gjorde at det kun var dankort der virkede med mobilepay, ikke internationalekort.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)