Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billeder fra fotobureauer (Fodbold)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal løbende bruge billeder fra den danske superliga i fodbold.

I den forbindelse har jeg været i kontakt med alle de nuværende klubber for at høre om jeg frit må bruge de billeder som de bruger på deres hjemmeside.
Det har jeg fået lov til hos et par klubber, men jeg mangler stadig billeder fra en del klubber.

Jeg vil derfor høre om i kender nogle af de fotobureauer som tager billeder til kampene ? Evt også hvilken prisklasse de ligger i.
Der vil være tale om ca. 50-100 billeder månedligt.


Skulle i have andre idéer til hvordan jeg billigt kommer til billeder fra superligaen, så hører jeg meget gerne fra dig.

Med venlig hilsen.

Fra Tommerup
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Fra  posterstyle.dk Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

KræmmerHansen:

Jeg skal løbende bruge billeder fra den danske superliga i fodbold.

I den forbindelse har jeg været i kontakt med alle de nuværende klubber for at høre om jeg frit må bruge de billeder som de bruger på deres hjemmeside.
Det har jeg fået lov til hos et par klubber, men jeg mangler stadig billeder fra en del klubber.

Jeg vil derfor høre om i kender nogle af de fotobureauer som tager billeder til kampene ? Evt også hvilken prisklasse de ligger i.
Der vil være tale om ca. 50-100 billeder månedligt.


Skulle i have andre idéer til hvordan jeg billigt kommer til billeder fra superligaen, så hører jeg meget gerne fra dig.

Med venlig hilsen.

Nu kan jeg kun svare for den klub der ligger i min baghave (EfB)
Her er der en enkelt fotograf som er "hus" fotografen og han har rettighederne til samtlige billeder og her har klubben kun adgang til at kunne bruge billeder his det er i eget regi. Det vil sige at klubben heller ikke kan give tilladelse til at andre bare kan bruge disse fotos.

Jeg kan godt henvise dig til ham (send mig en pb).

ellers er det for det meste fotografer som er udsendt af div. aviser og her er det polfoto og andre steder du skal søge og betale for at benytte disse.

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

kirkebjerg12:

Prøv evt. https://www.polfoto.dk/Pages/default.aspx de er vist temmelig store i DK. Ellers tag fat i BT, tror de har fotografer/billeder fra alle superliga kampe.

Polfoto kontaktede jeg tidligere i dag, så dem venter jeg på at hører fra. Tak for dit svar :)

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Nu kan jeg kun svare for den klub der ligger i min baghave (EfB)
Her er der en enkelt fotograf som er "hus" fotografen og han har rettighederne til samtlige billeder og her har klubben kun adgang til at kunne bruge billeder his det er i eget regi. Det vil sige at klubben heller ikke kan give tilladelse til at andre bare kan bruge disse fotos.

Jeg kan godt henvise dig til ham (send mig en pb).

ellers er det for det meste fotografer som er udsendt af div. aviser og her er det polfoto og andre steder du skal søge og betale for at benytte disse.

Der er flere klubber der benytter denne metode. Jeg kan ikke sende dig PM, da du har slået det fra :)

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der i øvrigt nogle der kender til muligheden for at benytte "getty images" billeder ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)