Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Login med betaling til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en hjemmeside, hvor jeg gerne vil have lavet et login på forsiden, således det kun er dem, der betaler (årligt abonnement), som kan se indholdet af hjemmesiden. 

Hele hjemmesiden er bygget op i en webeditor på one.com (hjælpeprogram) og så vidt jeg ved, skal sådan et login bygges op i nogle andre bestemte programmer?!  

Mine spørgsmål er derfor:

Er det mon noget man selv kan gøre, ved at følge en "opskrift" på nettet (og kalder man det noget bestemt, hvis man skal søge?), eller er det mere kompliceret end det?

Hvor lang tid tager det? (og skal hele siden så laves om?)

Hvor meget koster det at få en anden til at gøre det? 

På forhånd tak

Mvh Mette

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette!

Jeg bruger selv One.com, og jeg synes ærlig talt at deres hjælpeprogram ikke er ret godt. Jeg vil i stedet anbefale at du tager et kig på deres 1-click installer til Wordpress - Der har du mulighed for at gøre det nemt og simpelt med et plugin. :-)

www.dinformue.dk

Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  MenWithStyle.dk Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er helt med på, hvad Emma skriver.

Det kan gøres forholdsvis nemt og hurtigt med Wordpress og et plugin. Både gratis plugin, og for udvidet funktioner med engangsbetaling af plugin.

De bedste hilsner teamet MenWithStyle.dk

Modetilbehør til mænd I Slips, Butterfly, Seler m.m.
Hurtig Levering - Gratis Fragt - Nem og sikker Betaling

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette :-)

Jeg kender ikke særligt meget til mulighederne igennem one.com, men tvivler på at du kan opnå det ønskede resultat derigennem. 

Min anbefaling vil være at få udarbejdet en WordPress løsning, det WordPress CMS allerede har et brugersystem implementeret. Derved er du allerede meget rigtigt herigennem. Dernæst kan der tilkobles WooCommerce, eksempelvis med WooCommerce subscriptions som supplement. 

Vi har udarbejdet lignende løsninger før - Du er velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, angiv gerne lidt tanker bag ved dine ønsker, samt en beskrivelse af din forretning. Så kan vi tage en uforpligtende samtale omkring dine muligheder. 

Hav en rigtig god fredag aften :-) 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Mette

Jeg vil lige som de andre sige "brug Wordpress" - men den har du jo hørt et par gange herinde nu allerede Wink

metsand:
Hele hjemmesiden er bygget op i en webeditor på one.com (hjælpeprogram) og så vidt jeg ved, skal sådan et login bygges op i nogle andre bestemte programmer?!  

Dit problem er selvfølgelig at du allerede har fået lavet dit design med Webeditoren hos one.com, og det skal du nok have lavet om - du kan selvfølgelig prøve at kontakte deres support og spørge til mulighederne, men skal jeg være ærlig så tror jeg ikke du får meget ud af det.

Problemet med løsninger som one.coms Webeditor og andre lignende løsninger er at det jo er let at komme igang, men de er meget begrænsede i deres muligheder og du løber hurtigt ind i problemer når du vil vokse din løsning og dit firma.

Den "rigtige" vej for dig her er nok at starte forfra i WordPress - og selv om Wordpress er meget nem at arbejde med er det alligevel min erfaring at man får de bedste resultater når du får hjælp af en professionel, også please, hvis du vælger at bruge penge  - lad være med at spilde dine penge på en "Amatør", brug lidt ekstra på en der ved hvad han har med at gøre - hvis du ikke har pengene, så kan det sagtens lade sig gøre selv at sætte en løsning op - men det tager noget længere tid, og bliver ikke helt så "skarpt"

Anyway, held og lykke med projektet

//Morten

Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Reepay Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Det kan som de andre beskriver sagtens lade sig gøre med Wordpress.

Som abonnementsløsning overvej at bruge https://reepay.com det er noget nemmere end at benytte en alm. betalings gateway (DIBS, epay eller Quickpay). Vi arbejder nemlig med den fulde abonnementsløsning og ikke kun abonnementsbetaling. Dvs. sådan noget som håndtering af kvitteringer, kunder, rykkerforløb m.m. er håndteret af os. Desuden arbejder vi meget med at sikre vores kunder mod frafald i forbindelse med udløb/spærring af kort, det er noget som du ikke finder i de fleste løsninger i dag. 

Vi understøtter en del betalingsgateways så jeg er sikker på at du kan finde den du vil bruge.

Mvh

Robert

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)