Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

må jeg tilbyde mine debattører en del af hjemmesidens overskud?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften lyder, kunne jeg godt tænke mig at tilbyde mine debattører en stor del af overskuddet, da de jo er med til at holde liv i siden! men må jeg dette?

Jeg er træt af at store debatsider beholder hele beløbet og dette vil jeg nu lave om på!

Mvh. Hr. Olsen :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg godt du må, men det vil give nogle tåbeligt små udbetalinger til hver bruger og hvad er der så tilbage til dig. Så hellere give en stor æske chokolade til månedens bruger eller lignende.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo men det bliver kun "premium medlemmerne" der får en del af overskuddet. Dem som skaber en interessant debat og har god faglig indsigt. Det bliver selvfølgelig ikke alle medlemmer.. Jeg oplever bare på f.eks. euroinvestor, at siden tjener noget med 40 mil. i overskud (ved godt de har andre sider osv.). Hvorfor ikke tilbyde nogle af de meget aktive en lille smule penge for at lave indlæg på ens side? 

Som debattør vil jeg da hellere have meget lidt end slet ingen ting.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja men beløbet er B-indkomst for debatørerne som så skal sørge for at betale Skat og Am bidrag heraf.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Rikke, jeg kan se at du er advokat er det korrekt forstået?

Kunne nemlig godt tænke mig at vide om der noget juridisk jeg skal være særlig opmærksom på? :)

Jeg har nemlig skrevet følgende på siden:

Vigtig information!

Vi frabeder os at udbetale nogen form for økonomisk indtjening, såfremt den økonomiske grænse på 600 kr. ikke er opnået. Det betyder, at hvis hjemmesiden ikke sammenlagt har en indtægt, som er større end 600 kr. Vil der IKKE blive udbetalt til hjemmesidens premium medlemmer, den pågældende måned. Opnår hjemmesiden en indtægt der er større end 600 kr. vil beløbet blive fratrukket 30%, derefter vil beløbet blive delt med hjemmesidens premium medlemmer.

Oplever vi derudover at du som bruger, på nogen som helst måde manipulere med hjemmesiden, for at opnå økonomisk gevinst eller anden fordelagtig status, vil du øjeblikkelig blive bortvist fra hjemmesiden. 

 

(er det dækkende nok?)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

ja jeg er advokat og ja jeg tror det holder vand:)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Super!

Tusind tak for svaret fra begge :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)