Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Børne-bælter en god ide ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set nogle sælge flotte børnebælter i Usa. De bælter er syet på en special måde og de kunne derfor være interessant for børn mellem 2-5 år.

Er det klogt at sats sig på så lille målgruppe i Danmark.

De sælges ikke i Bilka, H&M eller andre steder. - Mon de kunne være interesseret i sælge dem eller er det bedst med en webshop.


Må må kopier, altså så bælter på samme måde, som dem i Usa ?

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke helt klart hvad du spørger om, og ingen kan svare dig med sikkerhed uden at kende det eksakte produkt, derfor er det dumt at basere en business med det udgangspunkt.

Kopi af produktet - Nej

Producere eget børnebælte design - Ja det tror jeg godt du må, men den specielle måde at sy det på kan være produkt sikret.

Købe bælterne hos producenten i USA og sælge dem i en webshop - Det kan jeg ikke se noget i vejen for at prøve

Kan du leve af denne webshop - det tvivler jeg på, mon ikke velassorterede børnetøjs butikker sælger bælter til børn. Er ikke sikker på jeg ville lede efter accessories til børn i alderen 2-5år hos H&M eller Bilka. 

Det ville sikkert fungere bedre hvis du satsede på accessories til børn i alle aldre (0-18), end en målgruppe der er kunder der køber bælter til børn fra 2-5år.

Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt, at man har en eller anden service i DK, der kan fortælle om man kan kopier det produukt ?



Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det findes ikke, men du kan jo hyrer en advokat eller andet til at undersøge det givne design for patenter osv rundt om i verden.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvadsånu:
De sælges ikke i Bilka, H&M eller andre steder.

Men er du ikke lidt i samme båd, hvis du bare kopier produktet fra USA med nogle få ændringer, og hvis det så bliver en kæmpe succes i DK - så kan Dansk supermarkedet bare gøre det samme, altså kopier dit produkt med lidt ændringer og så selv sælge det og springe dig over.

Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Marwe:

Hvadsånu:
De sælges ikke i Bilka, H&M eller andre steder.

Men er du ikke lidt i samme båd, hvis du bare kopier produktet fra USA med nogle få ændringer, og hvis det så bliver en kæmpe succes i DK - så kan Dansk supermarkedet bare gøre det samme, altså kopier dit produkt med lidt ændringer og så selv sælge det og springe dig over.



Jep, men sådan er det jo med alt :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)