Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klar til januarudsalg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har nu lagt sidste hånd på Udsalgsguiden.dk, som jeg håber bliver en stor succes her i starten af det nye år og selvfølgelig også fremover :-)

Planen er, at denne side konstant er opdateret med aktuelle udsalg og lagersalg i Danmark. Derudover har jeg også tilføjet kategorien Loppemarkeder, men den er jeg ikke sikker på skal være med i fremtiden (Hvad synes I?).

Så nu vil jeg bare opfordre alle Jer aminoer med netbutikker eller alm. butikker om at gå ind og skrive Jeres udsalg på. Det er helt gratis og kræver ingen oprettelse, så det er meget nemt. Jeg løber annoncerne igennem og godkender dem bagom, hvilket blot er for at undgå spam.

Derudover håber jeg selvfølgelig også, at I vil finde siden værd at besøge helt generelt.

Vil selvfølgelig også meget gerne have Jeres kommentarer om siden .-)

God jul og godt nytår til Jer alle

Jacob Henriksen

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Umiddelbart lyder det som en god idé, men jeg synes nu ikke, du skal tage loppemarkeder med.

Synes bare ikke det spiller!

God fornøjelse!

Hilsen

Nicolas

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Synes det er et super godt foretagende og jeg tilmelder min webshop snarest muligt. Synes dog heller ikke at loppemarkeder skal være med Smile

Godt nytår herfra.

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Jacob.

 

Et godt råd kunne være du gjorde udsalgslisten mere overskuelig, for mig som besøgende gad jeg godt nok ikke lede ned af den række.

( http://www.udsalgsguiden.dk/udsalg_liste_lagersalg.asp?kat1=Bekl%E6dning ) 

 

Jeg mangler udover det en søge udsalgsvarer, hvor jeg kan søge efter udsalgsvarerne.

 

Mvh

Søren 

-- Man kan hvad man vil!

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer

Tak for Jeres input. Jeg tror at dommen har lydt og loppemarkederne bliver fjernet :-)

Mht. overskuelighed så har jeg også haft den tanke, at det kan være svært at få overblikket, men jeg har endnu ikke fundet løsningen. Måske det bare skal være overskrifterne, som vises og så kan man folde ud eller hoppe ind på en underside og se mere. Det må jeg lige lægge hovedet i blød med.

Søgning på udsalgsvarer ville være rigtig smart, men jeg har bare ikke data til det.

God weekend
Jacob

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)