Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil tilbyde at give medlemmer en del af overskuddet fra min nyheds/debatside (indkomst reklame)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har oprettet siden http://plesspost.dk, som er en nyheds/debatside med fokus på økonomi, aktier, obligationer osv. 

Den er oprettet, da jeg rent objektivt ser et relativt godt marked uden nogen form for konkurrence. Den største konkurrent på markedet må absolut være Euroinvestor, og det er endda i hele Norden. Sidst jeg hørte tal fra dem, var i størrelsesorden 40 milioner, vel og mærke kun på reklamesalg (jeg ved godt koncernen har mange andre hjemmesider og andre aktiver, ikke destro mindre har de en stor indkomst fra euroinvestor).

Jeg vil tilbyde mine nuværende (og kommende) medlemmer, en Premium status til de debattører der giver hjemmesiden særlig kvalitet. Her tænkes særligt på høj aktivitet på siden, med dertilhørende debatskabende indlæg

Min indkomst er fra google adsense og jeg mærker allerede nu en positiv økonomisk stimulans, fra de få medlemmer som skaber trafik på siden. Jeg føler dog ikke at jeg kan beholde beløbet for mig selv, da det i stor grad er dem, som skaber min indkomst. Modsat Euroinvestor som beholder alt for dem selv og ikke tilbyder deres organiske trafik (mange debattører) noget som helst, andet end en primitiv og kedelig platform. 

Mit spørgsmål går på i hvilket omfang jeg må tilbyde nye debattører penge for at bruge netop min side? Jeg ved fra google adsense, at man selvfølgelig aldrig må fortælle ens familie og venner at de skal trykke på ens banner osv. Men går min ide ind over Googles regelsæt? Jeg vil tilbyde min medlemmer end del af mit overskud, som kommer fra at de ser (og i nogle tilfælde trykker på annoncerne), dog vil jeg på intet tidspunkt bede dem om at gøre hverken det ene eller andet, udover selvfølgelig at være aktive medlemmer. 

mvh. Samuel Olsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)