Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bjælkehuse - er det noget for danskere

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Projektet lyder super interessant, der er bare en lille hage som i skal tage med i opvejelsen.

Forsikringsmæssigt er der så vidt jeg ved, intet forsikringsselskab der dækker imod råd&svamp på bygninger med Y&X samlinger. 

Dette er bare til orientering ;-)

Fortsat god dag.

Jakob

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bemar. 

Jeg ville først tage tegninger med til teknisk forvaltning enten i hjemkommune eller hvor du vil opføre et sommerhus. Forvaltningen kan oplyse om huset opfylder danske krav, og hvad der eventuelt skal ændres til det danske marked.

Når det er på plads, vil jeg lave en aftale med det slovakiske firma om at I får en licensaftale, hvor I får eksempelvis kr. 10.000 hver gang de sælger et sommerhus i Danmark, Der er advokatfirmaer der har den slag aftaler som speciale. På den måde bliver det det slovakiske firma der er ansvarlig og ikke jer. For det beløb skal i forestå en del praktiske ting omkring salg af husene i Danmark. Hvis det bliver en succes, skal det slovakiske firma nok oprette et firma her i Danmark. 

Jeg ville også se om jeg kunne få en aftale med en ejendomsmægler i et sommerhusområde, som ville være med på at reklamere i vinduet for sommerhuset.

god fornøjelse. 

Ejendomsmægler Klaus

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)