Den er Tak+for+dit+k%C3%B8b+hos+iCoverYou Skift den til Tak+for+dit+k%C3%B8b |
Til info - bliver et urlencoded ø lavet om til %C3%B8 - og det er noget mere end et enkelt bogstav jo :)
Den er Tak+for+dit+k%C3%B8b+hos+iCoverYou Skift den til Tak+for+dit+k%C3%B8b |
Til info - bliver et urlencoded ø lavet om til %C3%B8 - og det er noget mere end et enkelt bogstav jo :) |
Ja tusind tak! Dog var det ikke fordi der kun må være 22 karakterer.. Der må slet ikke være noget. :( Jeg husker nu hvorfor jeg indsatte en tekst. Jeg åbner nummer 2 webshop som skal køre gennem samme gateway hos Quickpay, og fik af vide jeg skulle skrive en tekst i statement, så der kunne kendes forskel på kundefaktura hos kunden. Men det ser så ud til det ikke virker. Tak for din tid.. Det er så frustrerende når det ikke virker. :) |
Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.
Ingen problem :) Du husker os nok når du skal have lavet en lidt mere avanceret webløsning end en woocommerce :) (og vores lave priser) :) Eller noget søgemaskineoptimering :) |
Det er hermed noteret ned. :) |
Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.
Jeg oplever præcis samme fejl. Hvor er det jeg ændrer det statement henne?, er det inde i woocommerce?. På forhånd tak. |
Hejsa. Jeg får præcis samme fejl på min side. Og der er så træls!! Håber I måske kan hjælpe?? Min side er www.kængurubarnet.dk Jeg får denne besked fra Wordpress (Fejl ved behandlingen af bestillingen. Forsøg venligst igen.) Har talt med Nets, der fortæller, at de ikke har modtaget betaling via kort siden d. 7. august. Jeg frygter, at de annulleringer vi har haft fra kunder skyldes, at de ikke kan gennemføre betaling, når de vælger "betalingskort" på siden. Aftalen ser fin ud hos Nets, men kan I hjælpe mig? Foreløbig har vi mistet 4 ordrer á ca. 700-800 kr. :( |