Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anbefaling af fragtfirma

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen her der har erfaring med et stabilt fragtfirma? Jeg skal have transporteret småmøbler og tæpper fra Marrakesh i marokko til København. Jeg er helt ny, og kan se at markedet er lidt overvældende. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvordan skal de sendes, men bil, fly eller skib ? hvad er volumen samt vægt af varerne.

Tilmeldt 18. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke købt varene endnu, men regner med Ca. 100kg. Jeg ønsker bare den billigste løsning. Og hvad med betaling af told af varene hvis man bruger et fragtfirma? Tusinde tak for at du har givet dig tid til at svare.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prisen på fragt afhænger af både vægt og volumen, så man skal kende begge tal for at få en realistisk pris.  Umiddelbar ved jeg ikke om der er nogen speditører der køre til Marokko men prøv at spørg f.eks DSV.  Mit umiddelbare bud er at almindelig luftfragt vil være den bedste og billigste løsning men igen kommer det helt an på volumen af godset.  Har du gods der fylder mere end 1 kubikmeter er det værd at overveje søfragt, men husk at transittiden er forholdsvis lang.

Prøv at få en "ALL IN pris"  hos følgende firmaer

Geodis Wilson 

DSV  

Fra Gentofte
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 06:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carina

Shipping er en hel jungel, og der er rigtig meget du skal vide vedr told på varer, inco terms og så hele det specielle sprog de bruger i den verden. Jeg har taget mine tæsk på den konto de sidste fire år med import fra Indien og Kina og bruger nu fast Toll Global Forwarding, hvor Tine trygt og godt hjælper mig igennem det hele. Til luftfragt bruger jeg Bluewater og Ups. Hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte mig på mail hb@qbb.dk 

Toll Global Forwarding

Tine Okbo

Import forwarder

Viengevej 100

DK-8240 Risskov, Denmark

T +45 72 62 80 00
D +45 72 62 80 03

M +45 53 65 07 36

tine.okbo@tollgroup.com

www.tollgroup.com/tollglobalforwarding

Hanne Birkholm 

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carina,

Jeg er pt. i gang med noget arbejde for Nielsen Freight, som uden tvivl kan løse din opgave. Jeg kender Morten der har firmaet, og jeg ved at han går højt op i kvalitet, kroner og ører - og sikkerhed ved levering.

Giv ham et ring på: 7020 2770

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har god erfaring med Prime Cargo

Prime Cargo A/S

Greve Main 17

2670  Greve

Phone:

+45 7632 1888

Fax:

+45 7632 0316

www.primecargo.dk 

Mvh

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Min erfaring er at man opnår de bedste priser på luftfragt ved at vælge et af de større kendte speditører som har meget luftfragtsgods. Frem for nogle at de mere obskure speditører som er nævnt her i tråden. Du vil hurtigt kunne spare en del penge på fragten, ved at indhente forskellige tilbud.  Husk altid at få en "all in pris" i øvrigt er det altid godt at vælge en speditør med eget kontor i det pågældende land.

PS: Primecargo er det super firma men mig bekendt ikke specielt stærke på Afrika. De er meget stærke på Asien.

Fra Gentofte
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har virkelig dårlig erfaring med Prime Cargo, de var næsten årsag til jeg måtte lukke min virksomhed i 2013. Jeg ved der er blevet skiftet ud i medarbejder staben hvilket kan have været gavnligt . Og så syntes jeg ikke de havde den store forståelse for at jeg var helt grøn og intet vidste om shipping. Jeg syntes det er vigtigt at blive mødt der hvor man er, og få noget hjælpe til at forstå hele den verden og alt det der er uforståeligt når man ikke lige har en shipping uddannelse. De største slag og nederlag har jeg fået på shipping, så jeg siger bare hvis man ikke ved noget i forvejen skal man altså passe virkelig på, bare et godt råd baseret på egne erfaringer som jeg godt ved er forskellige fra person til person.

Hanne 

Tilmeldt 18. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for input. Jeg vil meget gerne have lov at kontakte dig når jeg er lidt længere fremme i processen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)