Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress opgave

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino

Jeg har mange års erfaring med udvikling af designkoncepter til nyetablerede virksomheder, design til tryk, webdesign m.m. For nyligt kastede jeg mig ud i at opbygge og opdatere hjemmesider i WordPress og blev helt fanget af det, dog har jeg stadig ikke nok øvelse i det som nogle af de andre dygtige webdesignere her inde har.

Derfor vil jeg gerne tilbyde at lave en ny hjemmeside til din virksomhed helt fra bunden eller at re-designe din nuværende hjemmeside, hvis du allerede har en i WordPress og, hvis du er med på at være min “forsøgskanin”. Du kan være trygt ved at du får en hjemmeside med et professionel design, funktionel og SEO optimeret. Det vil blot tage mig lidt mere tid at færdiggøre den i det at jeg lige har lært WordPress at kende. Derfor er jeg også villig til at kræve et beskedent beløb for opgaven. Vigtigst for mig er at du er glad for det endelig resultat og at jeg får nogle nye webdesign projekter at fremvise i mit portfolio.

Hvis dette har din interesse så skriv endelig til mig og fortæl mig kort om dine ønsker til din nye hjemmeside eller optimering af den nuværende samt kontaktoplysninger. Så snart jeg har modtaget nogle opgaveønsker går jeg igang med at læse og evt. ringe for at høre nærmer. Jeg vil vælge et af projekterne til at gå videre med Smile

Med venlig hilsen

Marianne Munk

Fra København S
Tilmeldt 7. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Fra  Bryllupsshoot.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne,

Du må da gerne kigge forbi www.bryllupsshoot.dk  og komme med et tilbud. Jeg kunne godt tænke mig et lidt mere nutidig look på min landingpage og en rød tråd gennem resten af siderne?

Med venlig hilsen

Jan Wedel-Heinen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)