Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ePay vs Quickpay

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Hvad er bedst/billigst? Hvad har folk af erfaringer med de to?

ePay og Quickpay.

Som udgangspunkt vil der være mellem 100-250 transaktioner månedligt, der skal kunne betales med alle kort og gerne mobilepay

Venlig hilsen Smile

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Kopsoft.dk Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey 

Tag et kig på : https://kortgebyr.dk/

Fra København
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Må jeg spørge hvilken platform din webshop er bygget på?

Jeg har arbejdet med begge, og synes at Epay er nemmeste at arbejde med.

Deres administration, er meget nem og brugervenlig. Hvor jeg synes Quickpay er lidt mere indviklet.

Men begge har en rigtig god og hjælpsom support.

- Kristoffer

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Kopsoft.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer 

Vi bruger quickpay i begge vores shops. Og de har lige lanceret et nyt interface, som er nemt at finde rundt. Samme med quickpay bruger vi clearhouse som indløser - de kan dog ikke indløse det rene dankort, men Visa/Dankort. 

Men hvis du synes Epay er nemmest at arbejde med, må nødvendigvis vægte højere end pris m.m. 

Mads

Fra Hørning
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 107
Fra  authentic.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg brugte kortgebyr - og til mit meget begrænsede behov (der er meget lavere end dit), var QuickPay det billigste valg. Jeg valgte dog dankort fra i begyndelsen, da det koster en del ekstra i abonnement, og med meget få transaktioner er det en stor post på budgettet.

Selve betalingerne afvikles fint, og deres dashboard, hvor man kan hæve penge mv fungerer også okay, men jeg synes ikke, det er specielt brugervenligt.

Til gengæld har jeg ikke oplevet den gode service, som en anden nævner. Jeg har henvendt mig både via deres supportsystem samt via e-mail i livechat-vinduet - og jeg har aldrig fået svar. Via livechat (chat) får jeg svar, men det er ikke min fornemmelse, at der er så stor teknisk viden på dén del af supporten.

Jeg har modtaget min første faktura, som var fejlagtig, og jeg afventer svar fra dem.

Endelig har jeg (i WooCommerce) problemer med MobilePay-transaktioner, hvor kunden IKKE i forvejen har verificeret sig i MP-appen. Det vil i så fald ende ud i en fejl og en annulleret ordre i butikken. Jeg meldte om fejlen til QuickPay medio december, men der er ikke kommet en løsning endnu.

Jeg har også haft et par kunder, der har problemer med at betale (i betalingsvinduet), hvis de benytter den indbyggede Androidbrowser i Facebook - det har jeg også meldt videre (for nylig).

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)