Da jeg brugte kortgebyr - og til mit meget begrænsede behov (der er meget lavere end dit), var QuickPay det billigste valg. Jeg valgte dog dankort fra i begyndelsen, da det koster en del ekstra i abonnement, og med meget få transaktioner er det en stor post på budgettet.
Selve betalingerne afvikles fint, og deres dashboard, hvor man kan hæve penge mv fungerer også okay, men jeg synes ikke, det er specielt brugervenligt.
Til gengæld har jeg ikke oplevet den gode service, som en anden nævner. Jeg har henvendt mig både via deres supportsystem samt via e-mail i livechat-vinduet - og jeg har aldrig fået svar. Via livechat (chat) får jeg svar, men det er ikke min fornemmelse, at der er så stor teknisk viden på dén del af supporten.
Jeg har modtaget min første faktura, som var fejlagtig, og jeg afventer svar fra dem.
Endelig har jeg (i WooCommerce) problemer med MobilePay-transaktioner, hvor kunden IKKE i forvejen har verificeret sig i MP-appen. Det vil i så fald ende ud i en fejl og en annulleret ordre i butikken. Jeg meldte om fejlen til QuickPay medio december, men der er ikke kommet en løsning endnu.
Jeg har også haft et par kunder, der har problemer med at betale (i betalingsvinduet), hvis de benytter den indbyggede Androidbrowser i Facebook - det har jeg også meldt videre (for nylig).