Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomisystem til Woocommerce

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 59
Fra  JakobSabinsky.dk Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg sgu gået hen og blevet webshop ejer, den bliver lavet i Wordpress og Woocommerce. I den anledning vil jeg gerne hører om Jeres erfaringer med økonomisystemer. Jeg vil gerne have automatiseret så meget som muligt, oprettelse af kunder, fakturering osv. Dog er der ikke behov for lagerstyring

Vh. Jakob Sabinsky

www.blueheaven.dk Sex skal være sjovt

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Tillykke med din nye status som webshopejer :-)! 

Vi har rigtig gode erfaringer med Billys Billing eller E-conomic i forbindelse med integration til WordPress og WooCommerce. 

Kontakt mig gerne hvis du ønsker assistance til ovenstående - simon@erhvervshjemmesider.dk

Held og lykke med webshoppen

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 59
Fra  JakobSabinsky.dk Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon 

Tak for svar, jeg har kigget lidt på det og det virker som at Economic prismæssigt er noget rod, med forskellige priser på abonnement og en masse tillægspakker. Billys virker meget tiltalende og ligetil. Nogen der ved, hvordan det er i forhold til dinero?   

www.blueheaven.dk Sex skal være sjovt

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 54
Fra  Erhvervslearn Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob 

Tillykke med webshoppen, håber du/I får en god start. 

Hvis du er interesseret i at høre hvad Billy og vores integration til Wordpress kan gøre for dig, så skriv endelig en mail til Oliver@billy.dk

Rigtig god tirsdag

Mvh. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Sabinsky:

Hej Simon 

Tak for svar, jeg har kigget lidt på det og det virker som at Economic prismæssigt er noget rod, med forskellige priser på abonnement og en masse tillægspakker. Billys virker meget tiltalende og ligetil. Nogen der ved, hvordan det er i forhold til dinero?   

Dinero tilbyder også en API integration. Du kan læse mere om denne her: https://dinero.dk/integrationer/woocommerce/

:-) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)